خبرگزاری کار ایران

یادداشت؛

تحقق جهش تولید در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۹۴۱

مجموع میزان تولید و فروش طی ماههای آبان و آذر به رقمی معادل 95% هفت ماهه اول سالجاری رسید و تولید آذرماه سالجاری در مقایسه با تولید دوره مشابه سال قبل 280% رشد داشته است

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران،سال ۹۹ در شرایطی آغاز شد که رهبر معظم انقلاب فرمان ضرورت جهش تولید را در قالب نامگذاری سال جدید، صادر کردند و این مهم نیز تنها با همدلی، دغدغه مندی و هدفگذاری مدیران و تلاش کارگران شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران محقق می شد.

اعضای هیات مدیره و کارگران زحمتکش این مجموعه با استفاده از تمام توانمندی خود و همراهی ایجاد شده توسط شرکت آینده پویا، هوشمندانه تلاش کردند تا به افق ترسیم شده در بزرگترین مجموعه تولیدی استان دست یابند.

به لطف خداوند منان و تلاش کارکنان این مجموعه چندین رکورد در چند ماه جاری در این مجموعه شکسته شد ؛ از جمله رکورد تولیدی که در ماه  آبان به دست آمد در ماه آذر نیز  ادامه داشت و مجموعه صنایع چوب و کاغذ مازندران موفق شد به میزان تولید 11 هزار و  181 تن برسد ضمن اینکه به رکورد فروش 9 هزار و 556 تن کاغذ دست یافت که در دوسال اخیر بی سابقه بوده است .

گفتنی است مجموع میزان تولید و فروش طی ماههای آبان و آذر به رقمی معادل 95% هفت ماهه اول سالجاری رسید  و تولید آذرماه سالجاری در مقایسه با تولید دوره مشابه سال قبل 280% رشد داشته است که مصداق جهش تولید مورد نظر مقام معظم رهبری است.

شایان ذکر است این دستاوردها در دو حوزه تولید و فروش در شرایطی حاصل شد که کشور تحت شدید ترین تحریم های ظالمانه بود و مشکل فقدان نقدینگی لازم نیز اجرای بسیاری از طرح های توسعه را با دشواری همراه کرد .  

اما بازگشت پرقدرت شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران که با حمایت تیم با انگیزه ، بدون حاشیه و توانمند هیات مدیره و کارکنان مجموعه ، بسوی افق های روشن فردا بود ، نشان از همدلی  کلیه مجموعه های شرکت برای دستیابی به موفقیتی کم نظیر بود .

امید است با همکاری و همدلی کارکنان این مجموعه  تا پایان سالجاری برگ زرین دیگری بر تارک آسمان پر افتخار شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران نقش بندد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز