خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

5 هزار میلیارد تومان پروژه وزارت نیرو تا پایان دولت در مازندران افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۰۱۲

استاندار مازندران گفت: 5000 میلیارد تومان پروژه وزارت نیرو تا پایان دولت در مازندران افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد حسین زادگان صبح امروز در جلسه ویدئو کنفرانس پویش هر هفته "الف ب" ایران که به ریاست اردکانیان، وزیر نیرو برگزار شد، گفت: پویش الف و ب ایران که به تدبیر وزارت نیرو انجام شد و هدف آن تمرکز بر تسریع در تکمیل پروژه های زیرساختی است .

وی افزود: در این پویش در سال های 98 و 99 و تا پایان دولت حدود 5 هزار میلیارد تومان پروژه ی حوزه وزارت نیرو در استان آماده و افتتاح شده و می شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه در سال گذشته 9 طرح با اعتبار 877 میلیارد تومان افتتاح و بهره برداری شد گفت: این پروژه ها در محورهایی همچون آبرسانی روستایی، آب شرب شهری و نیروگاههای توسعه پست برق بوده است.

حسین زادگان افزود: امسال نیز 20 پروژه با مبلغ 4 هزار و 700 میلیارد تومان تا پایان سال بهره برداری می شود.

وی ،نیروگاه مقیاس کوچک، آبرسانی به 57 روستا، تصفیه خانه فاضلاب ساری، سدهای لاستیکی، نیروگاه مقیاس کوچک با ظرفیت کل 3مگاوات، توسعه پست های برق، احداث پست 230 کیلو وات واحد شماره 1 بخش بخار سیکل ترکیبی کاسپین نوشهر (بزرگترین پروژه) را از جمله شاخص ترین پروژه ها برشمرد.

استاندار مازندران گفت: همچنین در سال 99 به ابتکار وزارت نیرو علاوه بر افتتاح پروژه در قالب ساخت و سازها در حوزه سازوکارها نیز تمرکز و تاکید می شود و براساس آن سازوکارهای خدمات رسانی تحصیل و روان سازی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز