خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران تاکید کرد:

ضرورت اتمام هرچه سریع تر پروژه های مسکن مهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۸۷۷

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: پروژه‌های مسکن مهر در استان مازندران باید هر چه زودتر به اتمام برسند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مهدی رازجویان در جلسه شورای مسکن استان مازندران با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی جدیت بیشتری برای عمل به تعهدات خود در پروژه مسکن مهر داشته باشند، اظهار داشت: با اتمام پروژه مسکن مهر ، خانواده‌های بسیاری صاحب خانه خواهند شد که این موضوع باعث ایجاد آرامش و نشاط اجتماعی می‌شود.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه با پیگیری‌های لازم جهت برطرف‌شدن مشکل فاضلاب مسکن مهر میارکلا ساری، پیمانکار مربوطه مشغول به فعالیت شده است، گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده جهت تامین انشعابات آب، برق و گاز ، این پروژه آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی تصریح کرد: بیش از هزار واحد دیگر از مسکن مهر در استان آماده تحویل به متقاضیان شده است.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر تسریع اجرای طرح اقدام ملی مسکن ، افزود: جلسات شورای مسکن باید خروجی داشته باشد لذا دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باید مصوبات این جلسات را به بهترین نحو عملیاتی کرده و به ارائه گزارش بپردازند.

رازجویان با بیان اینکه ۳ مرحله ثبت‌نام اقدام ملی مسکن در مازندران صورت گرفته است، افزود: ۱۰۴۰۹ نفر جهت دریافت مسکن اقدام ملی در مازندران ثبت نام کردند که تنها ۷۱۳ نفر از آنها هزینه اولیه را واریز کردند.

وی ادامه داد: پروژه طرح اقدام ملی مسکن در بعضی از شهرهای استان مانند سورک، ساری و آمل وارد فاز اجرایی شد.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه در بعضی از شهرستان‌های مازندران جهت اجرای طرح اقدام ملی مسکن، مشکل تهیه زمین وجود دارد، تاکید کرد: شهرداران در صدور پروانه ساخت جهت اجرای طرح اقدام ملی مسکن همکاری‌های لازم را داشته باشند.

رازجویان با تاکید بر اینکه قرعه‌کشی مسکن‌های طرح اقدام ملی باید به شکل سالمی برگزار شود تا حق مردم از بین نرود، افزود: دستگاه‌های اجرایی که برای ساخت مسکن با اداره کل راه و شهرسازی تفاهم‌نامه بستند، جهت پالایش متقاضیان و تهیه زمین، یک هفته فرصت دارند تا اقدامات موثرتری انجام دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز