خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

ملت ایران با بصیرت در صحنه های گوناگون حضور دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۰۱۶

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت : مردم ما بصیرت هستند و در میدان‌ های گوناگون برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی حضور پیدا و حماسه آفرینی می‌ کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی صبح امروز در آیین بزرگداشت شهدای مدافع سلامت و تکریم از پرستاران و کادر درمان با تبریک سالروز تولد اسوه صبر و استقامت و پرستار ارزش‌های مقدس عاشورا حضرت زینب کبری (س) که به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است، گفت:  پرستاران به واقع مظهر فداکاری و الگوی صبر و عشق و ایثار هستند.

وی افزود: در شرایطی که ویروس کووید 19 شیوع پیدا کرد در کشورمان کمترین استفاده از قوه قهریه برای بحران کرونا را داشته است این در حالیست که کشورهای پیشرفته محدودیت های آنها بیشتر و برخورد های قهریه آنها نیز افزون تر بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با یادآوری اینکه مردم توصیه های بهداشتی را جدی گرفته و پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند از آنان قدردانی کرد.

آیت الله لائینی با تقدیر از دستگاه ‌های اجرایی و دانشگاه‌ های علوم پزشکی گفت: امیدواریم با تعامل و همدلی هرچه سریع‌تر از این وضعیت خارج شویم.

وی با اشاره به جهاد مردم ایران در حوزه‌های گوناگون گفت : سیاست ‌های استکباری برای ایجاد تفرقه و چنددستگی تلاش می ‌کنند باید انسجام اجتماعی را حفظ کنیم زیرا برای حفظ این سرمایه اجتماعی شهدای والامقامی همچون شهید مفتح تقدیم نظام مقدس اسلامی شده است.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه مردم ما بصیرت هستند و در میدان‌ های گوناگون برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی حضور پیدا و حماسه آفرینی می‌ کنند، گفت: این مسئله دشمنان را ناراحت و خشمگین کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز