خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالروز گرامیداشت پرستار صورت گرفت؛

پیام تبریک رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی به مناسبت روز پرستار

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۶۸۸

نصراله دریابیگی دبیر اجرائی خانه کارگر در پیامی روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا،نصراله دریابیگی دبیر اجرائی خانه کارگر در پیامی روز پرستار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد؛

سی آذر سالروز ولادت بزرگ بانوی فداکار، پرستار قیام سید الشهدا حضرت زینب کبری سلام علیها مسمّی به روز پرستار بر عموم پرستاران جهان بویژه پرستاران سخت کوش فداکار ایران علی الخصوص پرستاران عزیز  مازندرانی که مجاهد گونه در  این شرایط سخت دشوار  مبارزه با ویروس منحوس کووید 19، بی توقع و به اخلاص هرچه تمامتر در حال ارائه خدمات پرستاری به همه  بیماران خصوصاً بیمه شدگان شریف اعم از کارگران،  بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی می­باشند، میمون و مبارکباد.

 بی ­شک اجر  ایثار و جانثاری جامعه پزشکی بویژه پرستاران در این شرایط که در خط مقدم خدمات رسانی قرار گرفته اند، مضاعف و انشاءالله از رحمت و توجه خاص خدای رحمان در دنیا و آخرت مُتمتّع و بهره­مند می باشند.

شایسته می­دانیم تا با نکوداشت یاد پرستاران که در جبهه جهاد سلامت با ایثار جان خود به شهادت رسیده­اند، طلب رحمت و مغفرت برای ارواح پاکشان از درگاه خدای سبحان، آرزومند صحت و سلامت برای پرستاران عزیز در حال خدمت و خانواد ه های صبور  ومهربانشان می­باشیم .

نصراله دریابیگی_رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی و دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز