خبرگزاری کار ایران

به مناسبت درگذشت مدیرعامل فقید اتحادیه امکان کشور صورت گرفت

برگزاری مراسم ختم و یادبود بصورت مجازی در خانه کارگر قائم شهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۹۳۰

عصر امروز مراسم ختمی با یاد و خاطره مرحوم حسن رسولی مدیرعامل فقید اتحادیه امکان کشور بصورت مجازی به همت تشکیلات خانه کارگر استان مازندران در محل خانه کارگر قائم شهر برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا،عصر امروز مراسم ختمی با یاد و خاطره مرحوم حسن رسولی مدیرعامل فقید اتحادیه امکان کشور بصورت مجازی به همت تشکیلات خانه کارگر استان مازندران در محل خانه کارگر قائم شهر برگزار گردید.

در این مراسم یادبود و ختم این پیشکسوت بزرگ جامعه کارگری کشور که تعدادی از اعضای هیات اجرائی خانه کارگر مازندران نیز حضورداشتند،نصراله دریابیگی دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره و آرزوی مغفرت برای این پیشکسوت بزرگ جامعه کارگری کشور گفت:مرحوم رسولی نمونه بارزی از پاکدستی و امانت داری در جامعه کارگری کشور بود.

وی ادامه داد:وی همواره حامی و یار و یاور کارگران بود و عمر خود را مشغول خدمت به این قشر زحمتکش و مظلوم کرد.

مرحوم رسولی همیشه تلاش می‌کرد با مردم همراه و همقدم باشد و همچنین یاور و همراه تمام فعالان اتحادیه تعاونی‌های مصرف کارگران ایران بود و در راستای بالا بردن سطح بهره وری و کیفیت تعاونی های مصرف و امکان از هیچ تلاشی دریغ نمی کرد.

در ادامه این مراسم حسین عابدیان مدیرعامل اتحادیه امکان مازندران نیز در این مراسم گفت:مرحوم رسولی تلاش می‌کرد با دلگرمی از مردم حمایت کند و مشکلات آنها را بشنود. 

عابدیان ادامه داد:آن مرحوم در چند دهه گذشته ایفاگر تلاش ها و مجاهدت های زیادی در راستا و حمایت از جامعه کارگری و اتحادیه امکان کارگری کشور بوده است و فقدان و نبود این عزیز سفر کرده کاملا احساس خواهد شد.

به گزارش ایلنا،مرحوم حسن رسولی مدیرعامل فقید اتحادیه امکان کشور ۱۶ آذرماه بعد از چندین ماه مبارزه با بیماری منحوس کرونا دعوت حق را پذیرفت و برای همیشه آرام گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز