خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر خبر داد:

کشف سرقت لوازم خانگی به شیوه بیهوشی در بابلسر

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۷۸۶

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از شناسایی و دستگیری سارق لوازم خانگی که با بیهوش کردن رانندگان خودروهای باری اقدام به سرقت لوازم می کرد، خبر داد .

سرهنگ حسین زارع در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، گفت : در پی کسب خبری مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت لوازم خانگی از رانندگان خودروهای باری در شهرستان بابلسر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات فنی و بررسی صحنه سرقت ، کارآگاهان پلیس آگاهی دریافتند، سارق پس از سفارش لوازم خانگی از استان های غربی کشور با جلب اعتماد فروشندگان و ارسال لوازم خانگی توسط خودروی باری به شهرستان بابلسر، راننده را به منزلی که قبلا با مدارک جعلی اجاره کرده بود هدایت و با پذیرایی از راننده با آب میوه یا چای مسموم، او را بیهوش و اقدام به سرقت لوازم خانگی می کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: با شناسایی سارق این فرد با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ زارع با اشاره به کشف خودرو و اموال سرقتی در مخفیگاه متهم، تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه منکر سرقت شده ولی با توجه به ارائه مدارک و مستندات به 2 فقره سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر ، اظهار کرد : متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

همچنین به شهروندان توصیه کرد: از اعتماد به افراد غریبه و قبول مواد خوراکی و نوشیدنی از کسانی که مدت زمان کوتاهی از آشنایی شما با آنها می گذرد و شناختی از وی ندارید خودداری کنید.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز