خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران اعلام کرد:

برگشت 44 هزار خودرو از مبادی ورودی شهرستان ها در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۷۶۷

فرمانده انتظامی استان مازندران از برگشت 44 هزار خودرو در اجرای طرح محدودیت های تردد در شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر، گفت: هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و در راستای تدابیر ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت تردد در شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی از اول آذرماه جاری در سطح استان به اجرا درآمد.

وی از اجرای این طرح در 56 نقطه از مبادی ورودی استان و شهرستان ها خبر داد و تصریح کرد: در استان مازندران پنج شهرستان دارای وضعیت قرمز و سایر شهرستان ها دارای وضعیت نارنجی هستند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه از آغاز اجرای این طرح تاکنون بیش از 44 هزار دستگاه خودرو از مبادی ورودی شهرهای استان برگشت داده شدند، افزود: طی این مدت بیش از 11 هزار و 600 خودرو به دلیل نقض قوانین و مقررات مربوط به محدودیت های ترافیکی در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی از 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان اعمال قانون شدند.

وی با بیان اینکه این محدودیت ها شامل خودروهای امدادی و درمانی، انتظامی، حمل بار و مسافر نمی شود، تصریح کرد: ممنوعیت های تعیین شده برای کارکنان دستگاه های دولتی که محل سکونت آنها با محل کار آن ها در یک نقطه قرار ندارد، هموطنانی که نوبت عمل جراحی دارند و افرادی که دارای احضاریه زمان حضور در موعد مقرر تعیین شده هستند با ارائه مدارک مثبته شامل نخواهد شد.

سردار میرزایی همچنین از اعمال محدودیت های تردد از ساعت 21:00 شب تا 4:00 بامداد در شهرها خبر داد و افزود: با استفاده از دوربین های پایش تصویری نسبت به نظارت و کنترل شهرها توسط پلیس راهور اقدام و در صورت مشاهده خودروها نسبت به اعمال قانون اقدام خواهد شد.

وی از سایر خودروهایی که قصد تردد های بین شهری را دارند، خواست: برای تردد در شهرهای فاقد کنارگذر و یا کمربندی از معابر شهری که برای این منظور در نظر گرفته شده، بدون هرگونه توقف در طول مسیر اقدام کنند.

سردار میرزایی با اشاره به اجرای طرح بازدید از واحدهای صنفی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح استان، گفت: در این راستا با همکاری کارشناسان اداره صمت، بهداشت و درمان و اصناف از 10 هزارو 305 واحد صنفی سطح استان بازدید شد که 456 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و دستورالعمل های صادره پلمب شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران از همکاری خوب شهروندان، کسبه ها و رانندگان وسایل نقلیه در اجرای هرچه بهتر این طرح با پلیس قدردانی کرد و گفت: پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم ملی و همگانی است و هم افراد جامعه در راستای پیشگیری از این بیماری باید به وظیفه شهروندی خود عمل کنند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز