خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

کشف 100 کیلوگرم مواد مخدر در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۲۶۵

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران ، از کشف 100 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در این استان خبر داد.

سرهنگ سیدموسی حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از حمل مواد مخدر به استان مازندران توسط یک قاچاقچی مواد مخدر با خبر شدند .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: ماموران با بررسی های اطلاعاتی و همکاری ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های گلستان و خراسان جنوبی متهم را شناسایی کردند .

وی در ادامه اظهار داشت: در عملیاتی ضربتی، متهم که با یک خودروی کامیون قصد انتقال مواد مخدر با یک خودروی کامیون به این استان را داشت در یکی از محورهای ورودی استان دستگیر و در بازرسی از خودروی وی 100 کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ حسینی با بیان این که، این قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و در خاتمه از مردم، خواست: برای جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی در جامعه با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز