خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران تاکید کرد:

ضرورت ثبت نام کشتارگاه های مرغ در سامانه جامع تجارت

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۹۵۰

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت:کلیه کشتارگاه های مرغ مازندران باید در سامانه جامع تجارت ثبت نام نمایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اعلام این خبر گفت: با توجه به ضرورت رصد کالا در زنجیره تجاری کشور، کلیه کشتارگاه های مرغ ملزمند تا در سامانه جامع تجارت ثبت نام نمایند.

وی افزود: با توجه به اینکه کالای گوشت مرغ هم اکنون در اولویت اجرای طرح رصد کالا در زنجیره تجاری قرار دارد ضروریست اطلاعات تولید، خرید و فروش این کالا در سامانه جامع تجارت از سوی کشتارگاه ها ثبت گردد.

او در ادامه به مصوبه کارگروه ملی رصد کالا در زنجیره تجاری اشاره و افزود: بر اساس مصوبات این کارگروه کلیه کشتارگاه های مرغ سراسر کشور موظف به ثبت نام، اخذ نقش و درج اطلاعات در سامانه مذکور می باشند.

 قوانلو در ادامه تاکید کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف گرانفروشی، عدم ثبت در سامانه جامع و یا دیگر تخلفات اقتصادی از قبیل عدم صدور فاکتور با مرتکبین برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

وی در پایان از عموم شهروندان استان مازندران تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی، احتکار، عدم درج کالا، عدم صدور فاکتور مراتب را به تلفن 124 اعلام نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز