خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران:

299 تخلف حوزه حمل و نقل عمومی در مازندران رسیدگی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۹۱۴

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت : در هشت ماهه سالجاری به 299 تخلف حوزه حمل و نقل عمومی در مازندران رسیدگی و احکام آنها صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،علی نصیری  ضمن اعلام این مطلب افزود: در طی این مدت 7 جلسه کمیسیون ماده 12برگزار که منجر به صدور 48 رای برای شرکت های حمل و نقلی شد.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت 11 جلسه کمیسیون ماده 11 برگزار و پرونده 251 راننده بررسی و احکام لازم صادر شده که در این میان 212 مورد مربوط به تخلفات رانندگان بخش باری و 39 مورد مربوط به تخلفات رانندگان بخش مسافری بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران  با تاکید بر اینکه جلسات کمیسیون ماده 12 برای رسیدگی به تخلفات شرکت ها و موسسات حمل ونقل جاده ای برون شهری و کمیسیون ماده 11 برای رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل ونقل جاده ای برگزار می شود ، افزود: عمده تخلفات شرکتهای حمل و نقل و رانندگان حمل و نقل برون شهری عبارتند از: صدور بارنامه بدون اطلاع راننده، سوءاستفاده از کارت هوشمند،عدم پرداخت کرایه حمل،عدم درج کد رهگیری بارنامه، جابجایی بار بدون بارنامه،عدم رعایت مقررات حمل بارنامه های عادی و ترافیکی در جاده های استان،صدور صورت وضعیت صوری جهت تمدید کارت هوشمند و صدور صورت وضعیت و بارنامه بدون حضور مدیر فنی می باشد.

 نصیری در ادامه به برگزاری اولین جلسه کمیسیون ماده 14 در سطح استان اشاره و افزود : در این جلسه به 8 پرونده تخلف مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی رسیدگی شد.

لازم به توضیح است:عمده تخلفات گزارش شده در کمیسیون ماده 12 از طریق شکایات سامانه شهراه و 141 مبنی بر اخذ کرایه و کمیسیون اضافی در بخش بار وعدم رعایت  مقررات مربوط سوار نمودن مسافر و رعایت بخشنامه های صادره  در بخش مسافر  بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز