خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران خبر داد:

احداث نخستین پارک ساحلی بانوان استان در شهرستان بابلسر

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۵۲۹

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران از احداث نخستین پارک ساحلی بانوان استان در شهرستان بابلسر در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سمیه قاسمی طوسی با اشاره به ضرورت حمایت از زیرساخت های ورزشی و تفریحی ویژه بانوان گفت: پس از چند ماه پیگیری، حمایت تمام قد استاندار مازندران و همکاری دستگاه های مرتبط، موانع احداث  نخستین پارک ساحلی بانوان استان در شهرستان بابلسر هموار شد.

مدیرکل امور زنان و خانواده به تاریخچه این تصمیم اشاره و خاطرنشان کرد: استاندار مازندران بازدیدی از زمین مورد نظر در ساحل بابلسر داشت و از مدیران خواست احداث این پارک در اولویت قرار بگیرد و به اداره کل امور بانوان مسئولیت پیگیری داد و در پی تأکید استاندار، نخستین جلسه هماهنگی برای احداث این پارک در تاریخ 18 تیرماه سال جاری با حضور معاون سیاسی، امنیتی و معاون عمرانی استاندار مازندران، امام جمعه، فرماندار، شهردار و رییس شورای شهر بابلسر و همچنین دستگاه های مرتبط ازجمله منابع طبیعی، آب منطقه ای در محل فرمانداری بابلسر تشکیل و مقرر شد در یکی از اراضی ساحل شهرستان، پارک ساحلی مخصوص بانوان ایجاد شود.

وی افزود: در همان جلسه مقرر شده بود منابع طبیعی در خصوص تعیین تکلیف و واگذاری این زمین اقدام کند و شهرداری بابلسر و دفتر فنی استانداری مازندران نیز اقدامات قانونی لازم را برای تسریع در اجرای طرح به عمل بیاورند.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری مازندران ادامه داد:  این موضوع در دو نوبت در جلسه شورای معاونان استاندار مورد پیگیری قرار گرفت و استاندار هم با جدیت از دستگاه ها و مدیران خواست اجرای این طرح را در اولویت قرار دهند.

وی ادامه داد: به رغم اینکه کارها در سطح هماهنگی های بین دستگاهی در حال انجام بود اما از آنجایی که ضرورت تزریق نشاط اجتماعی به جامعه زنان استان مازندران، وجود چنین فضاهایی را طلب می کرد، مطالبه گری هم از سوی برخی مدیران استانی و شهرستانی و همچنین برخی فعالان حوزه زنان ادامه داشت.

قاسمی طوسی همچنین گفت: در آخرین جلسه که صبح امروز با حضور همه مدیران مربوط و به ریاست استاندار مازندران برگزار شد، تملک زمین انجام و موانع مرتفع شد و عملیات اجرایی احداث این پارک ساحلی نیز تعیین تکلیف نهایی شد.

وی همچنین از حمایت تمام قد استاندار از احداث پارک ساحلی بانوان قدردانی کرد و گفت: امروز جناب حسین زادگان از همه مدیران این جلسه خواست دست به دست هم دهید و تلاش کنید این اقدام بزرگ در دوران مدیریت شما محقق شود و این کار خیر به نام شما ثبت شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران در پایان گفت: امیدواریم این اقدام ارزشمند با ادامه تلاش ها،  تکمیل شود و شاهد افتتاح این پارک ساحلی ویژه بانوان در بابلسر و همچنین شاهد ایجاد فضاهای مشابه در سایر شهرهای استان مازندران برای زنان و دختران باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز