خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران خبر داد:

شد 30 درصدی کشفیات مواد مخدر در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۱۴۱

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از شناسایی و انهدام 51 باند قاچاق مواد مخدر در مازندران و کشف بیش از 4 تن انواع مواد مخدر در هشت ماهه سال جاری در مازندران خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا،احمد مظفری با اعلام این خبر گفت : با انجام 1781 طرح و عملیات در حوزه پاکسازی نقاط آلوده ، ارتقاء امنیت اجتماعی ، کنترل محور مواصلاتی ، 7741 مرد و 234 زن در ارتباط با جرایم مختلف مواد مخدر در استان دستگیر شدند .

وی از توقیف 454 دستگاه خودرو سبک و سنگین و موتور در طی همین مدت در استان خبر داد و گفت : در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با مواد مخدر علاوه بر متلاشی شدن 51 باند قاچاق و توزیع مواد مخدر تعداد4417 خرده فروش مواد مخدر در مازندران نیز دستگیر شدند و از مجموع دستگیر شدگان 2747 نفر افراد معتاد بودند .

وی تاکید کرد: با گسترش اقدامات اطلاعاتی و انتظامی مقدار کشفیات مواد مخدر در هشت ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد رشد داشته است و با عزم جدی نیروهای کاشف و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان عرصه بر قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان تنگ تر خواهد شد .

وی از مردم عزیز و فهیم مازندران خواست تا گزارش ها و فعالیتهای مرتبط با قاچاق و توزیع مواد مخدر را به شماره 110 اطلاع دهند .

مظفری در پایان از والدین دانش آموزان و خانواده ها خواست تا در جهت کنترل آسیب های اجتماعی و جلوگیری از ابتلا فرزندان به ویروس زیان بار اعتیاد ، مواد مخدر و روانگردانها مراقبت بیشتری از فرزندان به ویژه همسالان و دوستان آنان داشته باشند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز