خبرگزاری کار ایران

سرپرست گل ریحان: محمودزاده دوست دارد گل ریحان انصراف دهد!

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۷۹۵

سرپرست تیم فوتبال گل ریحان البرز نسبت به برخی مسائل این تیم توضیح داده و گلایه‌هایی نیز از مسئول برگزاری بازی‌های لیگ یک داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ایمان شهماری سرپرست تیم فوتبال گل ریحان البرز درخصوص اتفاقات اخیر این باشگاه گفت: پس از آنکه آقای زارع فومنی مدیرعاملی تیم را برعهده گرفتند، شاهد برخی نامهربانی‌ها از سوی سازمان لیگ بودیم. متاسفانه مدت‌هاست که برای کارت سرپرستی خودم اقدام می‌کنم اما کسی در فدراسیون فوتبال پاسخگو نیست.

وی ادامه داد: عدم پاسخگویی فدراسیون فوتبال سبب مشکلات عدیده برای باشگاه ما شده است. در بازی این هفته با قشقایی، آقای محمودزاده با ناظر بازی تماس می‌گیرند و می‌گویند چون کارت ندارم، باید از ورزشگاه بیرون بروم! درست است که کارت نداشتم؛ اما آقای محمودزاده چرا کارت بنده را صادر نمی‌کنید؟! تیم حریف حداقل ۵۰۰ تماشاگر، مهمان و همراه داشت، من به عنوان مهمان تیم گل ریحان چرا باید از ورزشگاه خارج شوم؟!

شهماری با گلایه از محمودزاده ادامه داد: متاسفانه نامهربانی‌های مسئول برگزاری بازی‌ها سبب ایجاد شائبه‌هایی شده است. بنده تیم را با هزار مکافات و هزینه شخصی برای بازی با قشقایی به شیراز آوردم تا جدول مسابقات برهم نریزد و مشکلی، سلامت لیگ را تهدید نکند اما گویا آقای محمودزاده دوست دارد همانند سالیان قبل که صبا و راه‌آهن در هفته‌های پایانی از لیگ انصراف دادند، گل ریحان نیز از لیگ انصراف دهد! ما به بقا امیدواریم و چنانچه سقوط نیز کنیم، سرمان را بالا خواهیم گرفت و فصل آینده با بستن تیمی قدرتمند، مجددا به لیگ یک بازخواهیم گشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز