خبرگزاری کار ایران

امیر حسین کریمی: لغو بازی پرسپولیس تیم ما را بهم ریخت / نمی‌دانم بین باشگاه و جلالی چه گذشت

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۶۷۳

بازیکن جوان تیم پیکان معقتد است تعطیلات لیگ، تمرکز پیکان تحت هدایت جلالی را بهم ریخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تغییرات در کادرفنی پیکان باعث شده این تیم در تعطیلات نیم فصل شرایط خاصی را تجربه کند و این تیم حالا با هدایت فرکی به دنبال جبران مافات است. امیرحسین کریمی، هافبک پیکانی‌ها عقیده دارد این تیم می‌تواند با هدایت فرکی عملکرد خوبی داشته باشد. گفتگوی او را با ایلنا می‌خوانید:

 

* مربی جدید پیکان هم معرفی شد.

باید تبریک گفت به حسین آقا فرکی که که هدایت تیم پیکان را قبول کردند.  امیدوارم با کمک های ایشان به روزهای اوج پیکان برگردیم. درست است که حسین آقا، این دو سال در فوتبال نبودند اما  قبل از این در سپاهان (که افتخار شاگردی ایشان را داشتم) توانست قهرمان بشوند و همینطور در فولاد که این روند بود، قهرمان شد. خیلی امیدوارم که روند خوب در پیکان ادامه پیدا کند.

 

* مجید صالح هم در کنار فرکی حضور دارد.

واقعا آقای صالح مربی بزرگی هستند همانطوری که پارسال خوب نتیجه می گرفتیم  ایشان نقش خیلی موثری در کنار آقای جلالی داشتند و این کارشان مشهود بود. به ایشان تبریک می گویم که به جمع  ما پیکانی ها اضافه شدند و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

 

* آقای جلالی از شما به عنوان جوان با استعداد تیمش نام برده بود.

در این دو سه ساله خیلی برای ما زحمت کشیدند، دستشان درد نکند. با ایشان هم پیشرفت کردیم، هم نتایج خوبی گرفتیم . اما امسال شرایط طوری پیش رفت و اتفاقاتی افتاد که از روند خوبمان فاصله گرفتیم.

 

* چرا نتایج خوبتان ادامه پیدا نکرد؟

فوتبال همین است. نتوانستند با شرایط کنار بیایند و اتفاقاتی افتاد که روحیه تیمی را بهم ریخت ولی آقای جلالی  خیلی تلاش کردند  که نتیجه را برگردانند اما مشکل پیش آمد.

 

* یعنی اتفاقات بیرون زمین تاثیر گذاشت؟

به خدا من فقط خبر برکناری  آقای جلالی را شنیدم و هیچی از اتفاقات نمی دانم. نمی دانم بین ایشان و باشگاه چه گذشته فقط فکر می کنم دو طرف به این تفاهم رسیدند که نمی توانند به هم کمک کنند و قطع همکاری کردند.

 

*‌ چه چیزی تمرکز تیم بالای جدولی پیکان در آن زمان را برهم زد؟

تعطیلات لیگ روی تیم ما تاثیر گذاشت و اینکه بازی پرسپولیس برگزار نشد که متاسفانه از آن شرایط عالی خارج شدیم. اتفاقات آن طوری افتاد نتیجه نگرفتیم ولی به امید خدا بتوانیم در نیم فصل دوم جبران کنیم.

 

* راستی تا یادمان نرفته چطوری از شما کلاهبرداری کردند؟

رمز دوم کارت اعتباریم را هک کردند و بیست میلیون از کارتم برداشت کردند. ما هم سراغ پلیس فتا و مراجع قضایی رفتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز