خبرگزاری کار ایران

تندیس زرین تعالی و سرآمدی به اتاق ایران اعطا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۱۷۴

در دهمین دوره آیین سرآمدان روابط عمومی، تندیس زرین تعالی و سرآمدی به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران رسید.

 

در دهمین دوره آیین سرآمدان روابط عمومی، تندیس زرین تعالی و سرآمدی به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از اهام ایران، در دهمین دوره آیین سرآمدان روابط عمومی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، تندیس زرین تعالی و سرآمدی، به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران رسید و محمدعلی کریمی مشاور رسانه و ارتباطات رئیس اتاق ایران، این جایزه را دریافت کرد.

 

در این مراسم که با پیام رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی و حضور معاون وزیر صنعت برگزار شد، اتاق ایران با دریافت جایزه زرین سرآمدی، گامی دیگر به سمت روابط عمومی بهبودگرا و متعالی برداشت.

مدل تعالی به سمت‌وسوی روابط عمومی خطاباور و بهبودگرا تمایل دارد

هوشمند سفیدی، دبیر آیین سرآمدان روابط عمومی و رئیس خانه روابط عمومی ایران، در آغاز این مراسم، گفت: مدل تعالی و سرآمدی در روابط عمومی، یک مدل کامل، علمی، همه‌جانبه و سرمشق است که می‌تواند یک وضعیت استاندارد برای روابط عمومی‌ها باشد.

وی افزود: در این مدل، ۹ معیار و ۸۱ شاخص وجود دارد که به هر کدام، امتیازات معینی تعلق می‌گیرد و ارزیابی یک روابط عمومی، نقاط قوت، ضعف و مسیر اصلاح آن را روشن می‌سازد.

سفیدی، معیارهای روابط عمومی سرآمد را به دو دسته توانمندسازها و نتایج تقسیم کرد و نتایج را محصول زیرساخت‌هایی دانست که یک روابط عمومی را به وضعیت توانمندی سوق می‌دهند.

روابط عمومی‌ها به سمت سرآمدی بیشتر گام بردارند

رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی در پیامی به آیین سرآمدان روابط عمومی عنوان کرد: به‌عنوان رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی «ایپرا» برای برگزاری دهمین دوره آیین سرآمدان روابط عمومی ایران در تاریخ دوم مارس ۲۰۲۴، دوازدهم اسفند ۱۴۰۲، تبریک می‌گویم و از دست‌اندرکاران آن تشکر می‌کنم.

روابط عمومی، همواره ایفاگر نقشی بنیادین در همه جنبه‌های روابط فردی، میان‌فردی، اجتماعی، و سازمانی بوده و امروز، بیش از گذشته، حرفه‌ای ارزشمند، خوش‌نام و  شایسته احترام به شمار می‌آید. هنوز و همواره، شناسایی و تقدیر از سرآمدان این حرفه و برترین کوشش‌های انجام شده در این عرصه، ضروری است. ما بر این باوریم که روابط عمومی‌ها باید همواره و هوشمندانه به سمت برتری و سرآمدی بیشتر گام بردارند و روزبه‌روز بر کیفیت و اثربخشی فعالیت‌ها، اضافه کنند.

انجمن بین‌المللی روابط عمومی که به همین منظور، هر سال آیین جوایز طلایی را برگزار کرده و برترین کوشش‌ها در روابط عمومی را ارج می‌نهد، از مؤسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان و نیز نشریه تحقیقات روابط عمومی برای شناسایی و تقدیر از افراد و تیم‌هایی که می‌کوشند در کسوت پیشتازان و سرآمدان روابط عمومی، جایگاه این حرفه را ارتقاء دهند، تقدیر می‌کند.

انجمن بین‌المللی روابط عمومی مفتخر است که یک‌بار دیگر با برگزارکنندگان این آیین سالانه در ارتباط قرار گرفته است. در پایان، برای مدیران این مؤسسه، تقدیرشوندگان و همچنین، همه شرکت‌کنندگان در این رویداد گران‌سنگ، بهترین‌ها را آرزومندم.

 صنایع پیشران توسعه الگوی سرآمدی در روابط عمومی باشند

محمدمهدی برادران، معاون وزیر صنعت نیز در آیین سرآمدان روابط عمومی اظهار کرد: اگر باور داریم روابط عمومی چشم و گوش شنوای سازمان است، بنابراین می‌توان روابط عمومی را قلب تپنده سازمان دانست.

وی افزود: ارائه خدمت بهتر به مشتریان و نوآوری در این زمینه باید در دستور کار روابط عمومی‌ها به‌ویژه در حوزه صنایع وجود داشته باشد.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت با اشاره به اینکه متأسفانه هنوز بسیاری روابط عمومی را مترادف با تشریفات و تبلیغات می‌دانند، تصریح کرد: صنایع پیشرو باید مظلومیت واحدهای روابط عمومی را با خلاقیت و نوآوری و بحث‌های طرح شده در همایش سرآمدان مرتفع کنند.

وی ضمن تاکید بر اهمیت نظرسنجی توسط واحدهای روابط عمومی تصریح کرد نتایج پژوهش‌های کاربردی که توسط وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها انجام می‌شود باید در  ایجاد  روابط استراتژیک بین واحد روابط عمومی به عنوان مغز هدایت‌کننده سازمان و سایر بخش‌ها به کار گرفته شود که پایه آن جامعه‌شناسی سازمان و شناخت کامل محیط است.

محمدمهدی برادران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نام و نشان‌های تجاری، نیز باید سعی کنند محتواهایی را منتشر کنند که برای جامعه مخاطبان دارای  ارزش خبری باشد و از آن استقبال شود.

وی افزود: سه موضوع برای حفظ سرزمین مطرح است که شامل محیط  جغرافیایی و حفاظت از محیط‌زیست، جوانی جمعیت و فرزند آوری برای حفظ و بقاء نسل و سومین مورد توجه به زبان و فرهنگ فارسی است؛ لازم است، روابط عمومی سازمان‌ها در این سه حوزه نیز تلاش کرده و مسئولیت اجتماعی سازمانشان را محقق سازند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز