خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت تولیپس:

متنوع‌ترین سبد محصولات لوازم خانگی کوچک در اختیار تولیپس است/ ارتقای کیفیت گام دوم تولیدکنندگان در دوران تحریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۵۰۱

مدیرعامل شرکت تولیپس اظهار کرد: متنوع‌ترین سبد محصولات لوازم خانگی کوچک در اختیار شرکت تولیپس است و با همکاری مشترک سوزوکی ژاپن بر تعداد محصولات‌مان اضافه می‌شود.

شاهین علی محمدی، در گفت و گو با ایلنا، افزود: تنوع محصولات ما به بیش از 70 قلم کالای لوازم خانگی از نوع سبک رسیده است که تماما در کارخانه اصفهان تولید می‌شود.

علی‌محمدی همچنین از انعقاد قرارداد همکاری با شرکت سوزوکی ژاپن خبر داد و افزود: سال گذشته با سوزوکی قرارداد امضا کردیم و پس از یک سال رایزنی و تعامل، کیفیت مد نظر این شرکت ژاپنی را اجرا خواهیم کرد.

مدیرعامل تولیپس ادامه داد: بر اساس این توافق دوجانبه، 3 محصول جارو برقی، چرخ گوشت و آبمیوه‌گیری سوزوکی با 70 درصد تولید داخل به سبد محصولات‌مان اضافه می‌شود.

به گفته علی‌محمدی، شرکت ناسیونال از سال 1344 در ایران تاسیس شد و زمانی که با نام پاناسونیک محصول تولید می‌کرد حدود 12 قلم کالا در کشور ما تولید و به بازار عرضه می‌شد.

وی با اشاره به صادرات و موناع و مشکلاتی در این بخش وجود دارد، گفت: صادرات ما به عراق و کشورهای حوزه اوراسیاست اما از ابتدای امسال به دلیل مشکلات ارزی که گریبانگیر تمامی تولیدکنندگان شده، از میزان صادرات کاسته شده است.

مدیرعامل تولیپس، تامین مواد اولیه و ارز مورد نیاز برای واردات را بزرگ‌ترین چالش صنعت لوازم خانگی دانست و افزود: این مشکل در یک ماه اخیر هم شدت گرفته است.

وی کمبود برق و گاز در زمستان و تابستان را چالش دیگر صنعت اعلام و اظهار کرد: مانند سایر صنایع و بخش‌های تولید، در فصل تابستانبا کمبود برق مواجه بودیم و در زمستان هم قطعی گاز را پیش رو خواهیم داشت که تولید و صادرات را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

علی‌محمدی تصریح کرد: شرکت تولیپس بیش از 1000 نفر پرسنل و نیروی کار دارد که در بخش‌های تولید و خدمات پس از فروش مشغول فعالیت هستند.

وی استقبال مردم از نمایشگاه هامکس 1402 را خوب توصیف کرد و افزود: با رویکرد مثبتی که وزیر محترم صنعت نسبت به تولیدکنندگان بخش لوازم خانگی به عنوان دومین صنعت کشور دارد، قابل تقدیر است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

علی‌محمدی رضایتمندی مشتریان را مهم ارزیابی و اظهار کرد: رضایتمندی مشتریان از محصولات لوازم خانگی تولید داخل بسیار مهم است و از سوی دیگر  به عنوان حکم حکومتی نیز محسوب می‌شود.

وی افزود: پس از خروج برندهای خارجی لوازم خانگی در دوره تحریم‌ها، صنایع داخلی تلاش کردند تا نیازهای داخلی را پوشش دهند و حالا وقت آن است که در گام دوم ارتقای کیفیت محصولات را برای جلب رضایت مشتریان اجرا کنند.

به گفته وی، تولیپس برای جلب رضایت بیش‌تر مردم 300 شرکت خدمات پس از فروش را دایر کرده است و دامنه خدمات خود را گسترش خواهد داد.

مصاحبه و تنظیم: مولود غلامی

حجم ویدیو: ۴۹.۵۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۵۸ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز