خبرگزاری کار ایران

مدیر توسعه بازار شرکت لوازم خانگی امرسان:

نمایشگاه هامکس 1402 قدرتمندتر و تخصصی‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۱۳۶

ایجاد خانه هوشمند با محصولات جدید امرسان

مدیر توسعه بازار (r&d) شرکت لوازم خانگی امرسان، برگزاری بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی را مطلوب، ارزیابی کرد و گفت: هامکس 1402 قدرتمندتر و تخصصی‌تر از دوره‌های قبل برگزار شد و شرکت‌های داخلی نیز با آمادگی کامل حضور یافتند.

امیر طالبی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، از تخصصی شدن نمایشگاه هامکس امسال که به عرضه محصولات انرژی‌بر اختصاص داشت، استقبال کرد و افزود: این تفکیک محصولات باعث شد تا نمایشگاه تخصصی شود و مخاطبان خاص خود را داشته باشد.

وی به حضور شرکت امرسان در هامکس 1402، اشاره کرد و گفت:  در دنیایی که پیش رو داریم با استفاده از اینترنت اشیا و هوش مصنوعی می‌توان بسیاری از محصولات را کنترل کرد، بر همین اساس شرکت امرسان هم مبنای تولید محصولات خود را بر هوش مصنوعی و اینترنت اشیا متمرکز کرده است.

طالبی ادامه داد: در نمایشگاه امسال از برخی محصولات مدرن و مجهز به هوش مصنوعی را در قالب « خانه هوشمند» رونمایی کردیم. یخچال و فریزر سایدبای‌ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون و جاروی برقی هوشمند امرسان با کنترل مصرف انرژی و مطابق تکنولوژی اینورتر به مشتریان و مردم عزیز معرفی شد.

وی گفت: هر یک از محصولات هوشمند امرسان مانند یک نیروگاه مجازی عمل می‌کند. ما تمامی تولیدات خود را بر بستر هوشمندسازی با بالاترین کنترل کیفی ادامه خواهیم داد.

طالبی به مدیریت شرکت امرسان نیز اشاره و اظهار کرد: مجموعه امرسان با مدیریت دکتر فتاحی، کاملا متکی بر اعتماد به جوانان و نخبگان است و اعتماد ایشان به مدیران جوان و شایسته جای تقدیر و تشکر دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز