خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌ها:

استقبال مردم از نمایشگاه صنعت لوازم خانگی بسیار خوب بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۵۳۷

نمایشگاه صنعت لوازم خانگی با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و با توجه به استقبال مردم، تاثیر خوبی برای فرهنگ‌سازی برای استفاده از کالاهای تولید داخل دارد

حمیدرضا آملی، مدیر روابط عمومی و اموربین الملل شرکت نمایشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: صنعت نمایشگاهی ایران از بخش‌های مهم و پیش رو در توسعه کشور است. در حال حاضر حدود 700 نمایشگاه تجاری در کشور برگزار می‌شود. 

عاملی ادامه داد: قبل از وقوع کرونا بیش از یکصد نمایشگاه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شد. با همه گیر شدن کرونا یکی از صنایعی که خیلی آسیب دید، صنعت نمایشگاهی بود. 

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنعت لوازم خانگی و استقبال گسترده شهروندان از این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه هم با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و با توجه به استقبال مردم، تاثیر خوبی برای فرهنگ‌سازی برای استفاده از کالاهای تولید داخل دارد. امروز مصرف کنندگان از کالای ایرانی استقبال می‌کنند. قطعا تولید کنندگان هم چه در بحث قیمت و چه در موضوع کیفیت باید به حقوق مصرف کنندگان احترام بگذارند که البته پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم.

عاملی تاکید کرد: بسیاری از نمایشگاه‌هایی که در سایت تهران برگزار می‌شود نمایشگاه‌های تخصصی است که فعالان و کارشناسان متخصص از آن بازدید می‌کنند اما نمایشگاهی مانند نمایشگاه صنعت لوازم خانگی یک نمایشگاه عمومی است که مردم از آن استقبال بسیار خوبی کردند.

مدیر روابط عمومی شرکت‌ نمایشگاه‌های جمهوری اسلامی افزود: برای برگزاری مناسب این نمایشگاه تمهیدات لازم اندیشیده شد از جمله در بحث ترافیک برای کاهش ترافیک اجازه دادیم مراجعه کنندگان اتومبیل خود را به داخل نمایشگاه بیاورند و در خیابان‌های داخل نمایشگاه پارک کنند که در کاهش ترافیک خیابان‌های اطراف نمایشگاه موثر بود.

عاملی در پایان گفت: غرفه ایران در نمایشگاه اکسپوی دبی نیز با استقبال خوبی مواجه شده است و این غرفه جزو غرفه‌های برتر اکسپوی دبی به شمار می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز