خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین؛

ممنوعیت واردات محصولات کره‌ای یک فرصت تاریخی است/ بخش عمده‌ای از قطعات لوازم خانگی بومی‌سازی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۵۵۰

مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین اظهار داشت: فرصتی که مقام معظم رهبری با ممنوعیت لوازم خانگی کره‌ای در اختیار تولیدکنندگان داخلی قرار داده، یک فرصت تاریخی است.

نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه ورود قاچاق از آفت‌های مهم صنعت لوازم خانگی است، اظهار کرد: ورود قاچاق به کشور، صنعت لوازم خانگی را تحت شعاع قرار داده است. فرصتی که مقام معظم رهبری با ممنوعیت لوازم خانگی کره‌ای در اختیار تولیدکنندگان داخلی قرار داده، یک فرصت تاریخی است.

مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین معتقد است: پتانسیل‌های خوبی برای تولید در کشور وجود دارد که در کنار آن باید از این فرصت تاریخی استفاده شود. مجموعه هلدینگ صنایع عمومی تامین نیز در این راستا برنامه‌های تحول‌گرای بزرگی را طراحی و اجرا خواهد کرد. امیدوارم سال آینده اتفاق خوبی از لحاظ افزایش سطح کیفیت، ظاهر و تنوع محصول را داشته باشیم. 

وی با اشاره به اینکه برند پارس یک محصول قدیمی و آشنا است، گفت: برنامه ریزی شده این برند با محصولات جدید وارد بازار شود. همچنین بتوانیم محصولات آن را به کشورهای همسایه صادر کنیم.

نجفی با بیان اینکه سیاست هلدینگ صنایع عمومی تامین، تحول و توسعه‌گرا است، عنوان کرد: امیدواریم نتیجه زحمات همکاران در مجموعه پارس را سال آیند شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه تمامی صنایع با مشکل تامین مواد اولیه دست پنجه نرم می‌کنند، گفت: خوشبختانه بخش عمده‌ای از قطعات در صنایع لوازم خانگی بومی سازی شده و در داخل کشور تولید می‌شوند. 

مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین اظهار کرد: برای تولید محصولاتی که در برنامه توسعه‌ای هلدینگ صنایع عمومی تامین قرار دارد؛ در ابتدا 40 درصد آن داخلی و مابقی آن به صورت قطعه وارد خواهد شد، ولی در ادامه راه تولید داخل آن افزایش و در یک برنامه 2 ساله 90 درصد آن بومی سازی خواهد شد. 

وی با اشاره به کیفیت محصولات داخلی گفت: محصولات ایرانی استانداردهای لازم را در زمینه کیفیت دارا می‌باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز