خبرگزاری کار ایران

رئیس خانه صنعتکاران ایران مطرح کرد :

صادرات لوازم خانگی در آینده‌ای نه چندان دور

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۴۷۸

سیدعلیرضا بنی هاشمی رئیس خانه صنعتکاران ایران از بیست و یک مین دوره نمایشگاه لوازم خانگی ایران بازدید کرد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدعلیرضا بنی هاشمی رئیس خانه صنعتکاران ایران در حاشیه بازدید از بیست و یک مین دوره نمایشگاه لوازم خانگی ایران در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اهمیت این نمایشگاه و روند مثبت آن گفت : قطعا برگزاری این نمایشگاه اقدام بسیار خوبی است و امضا تفاهم نامه ها با کشور ها و شرکتهای مختلف داخلی و خارجی  از نتایج خوب این نمایشگاه است.

وی ادامه داد : بدنبال  دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت ورود لوازم خانگی خارجی ، تولید کنندگان این حوزه یک نفس تازه و روحیه گرفتند و بسیار اقدام خوبی بود و امیدواریم که با همت تولید کنندگان در بخشهای دولتی و خصوصی بتوانیم در راستای توسعه اقتصادی گام برداریم و پرچم ایران را در کشورهای دیگر افراشته کنیم.

بنی هاشمی ادامه داد : اگر دولت محترم از  صنعتکاران و تولید کنندگان حمایت کند و موانع را از بین ببرد در آینده نه چندان  دور صادر کننده قوی محصولات لوازم خانگی خواهیم بود و از مسئولان می خواهیم که حتما ازاین نمایشگاه بازدید کنند و از تولید کنندگان نیز می خواهم که همچنان هوشمندانه در این عرصه هر آنچه که نیاز دارند برای پیشرفت انجام بدهند.

وی با اشاره به اینکه ما امروز نیاز به تقارن و همکاری صنعت و تکنولوژی هستیم  افزود: خانه صنعتکاران بدنبال تسهیل گیری در بخش صنعت بخصوص  تسهیل صادرات هستیم به همین دلیل در 12 کشور دنیا دفاتری را تاسیس کردیم همچنینی تلاش کنیم تا صدای تولید کنندگان را به کوشش مسئولان برسانیم تا مشکلات بر طرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز