خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ناسیونال ایران مطرح کرد :

صنعت ایرانی توان و پتانسیل بالایی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۱۷۹

مدیرعامل شرکت ناسیونال ایران مطرح کرد: کشورهای خارجی در حق صنعت ما ظلم و کم لطفی کرده و ناگهان ما را تنها گذاشتند.

 عباس ابهری، مدیرعامل شرکت ناسیونال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تشریح وضعیت این شرکت گفت: این شرکت پیشرو در لوازم خانگی کوچک با سابقه 55 سال تولید است.

وی در خصوص تاکید رهبری برای حمایت از صنعت لوازم خانگی گفت: دستور حضرت آقا برای حمایت از صنعت لوازم خانگی بسیار هوشمندانه بود. ما هم از این دستور تبعیت کردیم هرچند ما اصلا واردکننده لوازم خانگی نبودیم. ما از ابتدا تولیدکننده لوازم خانگی بودیم. ما در گذشته شریک خارجی داشتیم که در داخل کشور با آن شریک خارجی به تولید مشغول بودیم. به واسطه مسائل تحریم، شریک خارجی ما که ژاپنی بود، کشور را ترک کرد.

ابهری ادامه داد: پس از ترک شریک خارجی ما شریک دیگری نیاوردیم و خودمان به تولید ادامه دادیم زیرا مجموعه تولیدی ما مونتاژ نیست و عمق و ضریب تولید داخلی ما بالا است. البته با بعضی قطعات مجبور به واردات هستیم که برای داخلی سازی آن در حال تلاش می باشیم.

مدیرعامل شرکت ناسیونال ایران افزود: اینکه نباید لوازم خانگی خارجی وارد کشور شود قطعا دستور هوشمندانه‌ای بود زیرا صنعت ایرانی توان و پتانسیل آن را دارد که در داخل به تولید بپردازد. مهمتر از آن اینکه کشورهای خارجی در حق صنعت ما ظلم و کم لطفی کرده و ناگهان ما را تنها گذاشتند.

 ابهری در خصوص لزوم توجه به افزایش کیفیت و کاهش قیمت گفت: ما 50 سال سابقه حضور در بازار را داریم و سهم مناسبی از بازار لوازم خانگی داشته ایم. قطعا اگر قیمت و کیفیت محصولات ما مناسب نبود، این موفقیت‌ها حاصل نمی‌شد. ما قطعا اعتقاد داریم حمایت از تولید داخلی به معنی ارائه محصول بی‌کیفیت و گران نیست. البته وقتی مواد اولیه گران می شود خود به خود بر قیمت محصول تاثیر می گذارد اما باید تلاش کرد با افزایش بهره وری بدون افزایش نامعقول قیمت، کیفیت محصول را افزایش دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز