خبرگزاری کار ایران

رئیس‌کل دادگستری لرستان خبر داد ؛

دریافت 35 گزارش تخلفات انتخاباتی از سوی پلیس اطلاعات و امنیت استان/ برخورد قاطع با جرایم انتخاباتی مدیران

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۱۲۶

رئیس‌کل دادگستری لرستان گفت: گزارش تخلفات انتخاباتی از سوی پلیس اطلاعات و امنیت و پلیس فتا استان واصل شده است که برای این تخلفات پرونده‌های قضائی تشکیل و در حال رسیدگی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، محمد رزم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته رصد مدیران در این ستاد تشکیل شده است و با مدیران متخلف که از امکانات دولتی و اداری در راستای تبلیغ برای نامزدهای خاصی استفاده می‌کنند برخورد قاطع انجام خواهد شد.

وی با  اشاره به اینکه ۲۲ شعبه ویژگی ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در استان راه اندازی شده است، افزود: ۳۵ گزارش تخلفات انتخاباتی از سوی پلیس اطلاعات و امنیت و پلیس فتا استان واصل شده است که برای این تخلفات پرونده‌های قضائی تشکیل و در حال رسیدگی هستند.

رییس کل دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه افراد شایعه ساز که قصد جو سازی، شایعه پراکنی و بدبین کردن مردم را دارند و با هدف توهین، تهدید و تخریب رقبا دست به عملیات روانی می‌زنند شناسایی و با آنها برخورد لازم انجام خواهد شد، اضافه کرد: دستگاه قضایی در انتخابات کاملاً بی طرف است و این موضوع را اثبات خواهد کرد و تمام سعی خود را انجام خواهد داد که انتخابات با شور و شعور، مشارکت حداکثری و در کمال سلامت و امنیت برگزار شود.

رزم با اشاره به اینکه همه مسئولان و مدیران اجرایی در خصوص عدم حمایت از کاندیدای خاص و حفظ بی‌طرفی توجیه خواهند شد، اظهار داشت: با هواداران، کاندیداها یا افرادی که مرتکب جرایم انتخاباتی از جمله تبلیغات زودهنگام و راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی شوند، برخورد قاطع انجام خواهد شد.

وی با با تأکید بر اینکه با کسانی که به سیاه‌نمایی و زیر سئوال بردن خدمات دولت جمهوری اسلامی ایران و مدیران و نمایندگان قبلی بپردازند برخورد خواهد شد، ادامه داد: اراذل و اوباش و لیدرهای جنجالی و افراد مسئله‌دار توسط نیروی انتظامی هر شهرستان شناسایی و تحت کنترل قرار خواهند گرفت.

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه در خصوص تیراندازی‌های انجام شده با سلاح تحت عنوان استقبال از کاندیدا و شور و شوق و نشاط انتخاباتی، با استفاده کننده سلاح برخورد قاطع خواهد شد و سلاح ضبط و در صورت داشتن مجوز، مجوز آن لغو و ابطال خواهد شد، اظهار داشت: قانون شفاف سازی هزینه‌ها و مسائل مالی تبلیغات انتخابات کاندیداها پیگیری خواهد شد و کاندیداها باید مسئول مالی خود را در همین راستا به فرمانداری‌ها معرفی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز