خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل خانه مطبوعات و خبرگزاری های لرستان:

حضور به موقع و مستمر رسانه‌های لرستان در حادثه سیل فروردین ماه بی‌مثال بود

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۳۳۸

مدیرعامل خانه مطبوعات و خبرگزاری های لرستان گفت: حضور به موقع و مستمر رسانه های استان اعم از خبرنگاران و عکاسان خبری در حادثه وقوع سیل فروردین ماه در شهرهای سیل زده استان بی مثال بود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از لرستان، سید احمد موسوی در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس سیل مهربانی با بیان اینکه پوشش رسانه ای اخبار، نیازها و اقدامات سیل فروردین ماه بی نظیر بود، گفت: سنگ تمام رسانه های استان به تایید مسئولان کشوری هم رسید.

وی افزود: حضور به موقع و مستمر رسانه های استان اعم از خبرنگاران و عکاسان خبری در حادثه وقوع سیل فروردین ماه در شهرهای سیل زده استان بی مثال بود.

موسوی تصریح کرد: با برپایی نمایشگاهی باید از خبرنگاران و عکاسانی که همپای مسئولان در انعکاس اخبار و مشکلات نقش آفرینی کرده بودند تجلیل می شد که متاسفانه مورد غفلت متولیان امر قرار گرفت.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های لرستان خاطرنشان کرد: در صورت همکاری دستگاه‌های خدمت رسان و امدادی در اولین سالگرد وقوع سیل به پاس زحمات عزیزان خبرنگار و عکاس طی مراسمی با همکاری خانه مطبوعات و رسانه های لرستان تجلیل می شوند.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز