خبرگزاری کار ایران

برف‌روبی بیش از ۱۸ هزار کیلومتر از محورهای لرستان

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۹۶۷

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: تا کنون ۱۸ هزار و ۷۸۴ کیلومتر از محورهای این استان برف‌روبی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، عباس شرفی در گفتگو با رسانه ها با اشاره به اجرای طرح راهداری زمستانی از ۲۰ آذر ماه امسال در لرستان، اظهار داشت: این طرح با هماهنگی نیروی انتظامی، پلیس راه، هلال احمر و اورژانس آغاز و تا ۲۰ فروردین ماه سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در این طرح اداره کل راهداری لرستان با ۳۷۱ نفر نیرو در قالب ۳۰ اکیپ، ۳۲ راهدارخانه در ۱۴ گردنه برف گیر و با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات همکاری لازم را دارد، عنوان کرد: تا امروز و با توجه به اینکه چندین بارش را در سطح استان داشته ایم نزدیک به ۱۸ هزار و ۷۸۴ کیلومتر از محورهای استان را برف روبی کرده ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، بیان داشت: همچنین شش هزار و ۷۸۸ تن شن و نمک در این رابطه مصرف شده و ۱۶۵ مقطع در استان را ریزش برداری کرده ایم.

شرفی با تاکید بر اینکه در قالب طرح زمستانه با توجه به اقدامات انجام شده نزدیک به ۳۸ نفر در راهدارخانه‌ها اسکان پیدا کرده اند، گفت: ۵۳۱ دستگاه خودرو نیز در سطح محورها رها سازی شده اند.

 

انتهای پیام/
حجت الله شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز