خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه لرستان خبر داد:

تصویب ۱۶ طرح پژوهشی مشترک دانشگاهی و دستگاه‌های اجرایی لرستان

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۵۹۱

رئیس دانشگاه لرستان از تصویب 16 طرح‌ پژوهشی و تحقیقاتی کاربردی مشترک دانشگاهی و دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از لرستان، خسرو عزیزی در نشست با شورای کانون صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه لرستان، اظهار داشت: باید همکاری‌های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه با دستگاه‌های اجرایی استان در راستای کمک به رفع مشکلات و چالش‌ها را گسترش داد.

وی افزود: خوشبختانه انجام پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی کاربردی از جمله مباحث مهمی است که در سیاست‌های تشویقی و ارتقایی علمی ـ آموزشی، لحاظ شده است و البته از پیشنهادات در راستای هرچه کیفی‌تر شدن تصمیمات استقبال می‌کنیم.

عزیزی اضافه کرد: دانشگاه لرستان دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف پژوهشی و تحقیقاتی بالایی است و خوشبختانه قراردادهای خوبی با سایر دستگاه‌های اجرایی استان منعقد شده که جهت بسط هرچه بیشتر نقش دانشگاهیان در رفع مشکلات استانی است.

رئیس دانشگاه لرستان با اشاره به این‌که بایستی طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی کاربردی و برون‌گرا در همکاری مشترک دانشگاه با بخش‌های اجرایی و خصوصی استان، تقویت شده و افزایش یابند، گفت: نقطه مطلوب آن است که دانشگاه، نقش یک مشاور علمی کارآمد و اثرگذار را برای دستگاه‌های اجرایی در راستای کمک به رفع مشکلات، ایفا کند.

عزیزی بیان کرد: امسال و در راستای تقویت طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی کاربردی، ۱۶ طرح پژوهشی و تحقیقاتی مشترک دانشگاهی و دستگاه‌های اجرایی استان، تصویب شده است.

انتهای پیام/
آرین شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز