خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه لرستان:

برای توسعه ورزش استان از توانمندی‌های دانشگاه بیشتر استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۶۱۰

رئیس دانشگاه لرستان گفت: از توانمندی‌های دانشگاه برای توسعه ورزش استان باید بیشتر از گذشته استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، خسرو عزیزی در جلسه شورای ورزش دانشگاه لرستان که در محل حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: ارتباط و تعامل بین دانشگاه و اداره کل ورزش و جوانان باید بیشتر از گذشته شود تا از ظرفیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه در راستای توسعه ورزش استان لرستان، بیش‌ازپیش، استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، ترویج و تقویت پایان‌نامه‌های تقاضامحور است که در راستای رفع چالش‌ها و مشکلات استان و کاربردی باشند.

رئیس دانشگاه لرستان اضافه کرد: یکی از بسترهای خوب این است که اعضای هیئت علمی جوان و تازه استخدام شده باید یک دوره را تحت عنوان فرصت مطالعاتی در جامعه بگذرانند تا ارتباط بین دانشگاه و جامعه براساس توجه به رفع مشکلات جامعه، افزایش یابد و این‌گونه تعامل‌ها و ارتباط‌ها باید بیشتر شوند.

عزیزی با بیان اینکه سرانه فضا در دانشگاه لرستان در سالهای اخیر، ارتقاء یافته است، گفت: دانشگاه لرستان، دارای افق ده‌ ساله و راهبردی تا سال ۱۴۰۴ است و خوشبختانه دارای نقشه راه در زمینه ‌های مختلف است که باید همگی تلاش کنیم اهداف تعیین شده در این افق و چشم‌انداز، به‌صورت کامل محقق شوند.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز