خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی لرستان:

برای ساماندهی متکدیان در کنار شهرداری هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۵۹۵

تفاهم‌نامه همکاری با محوریت مناسب‌سازی مشتمل بر ۶ ماده و ۵ تبصره در راستای تحقق محله‌های بدون مانع در شهر خرم‌آباد بین اداره‌کل بهزیستی لرستان و شهرداری خرم‌آباد امضاء شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، فاطمه زهرا توکلی در مراسم عقد تفاهم‌نامه فی‌مابین شهرداری خرم‌آباد و اداره‌کل بهزیستی، اظهار کرد: شهرداری هم متولی امور فیزیکی، فرهنگی و امنیتی سازمان است.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی در ساماندهی متکدیان سعی کرده در حد بخش‌نامه‌ها و گاهی فراتر از آن در کنار شهرداری باشد. در بحث کودکان کار متأسفانه فقط بهزیستی را متولی امر می‌دانند در صورتی که اینگونه نیست.

توکلی تصریح کرد: ما به‌عنوان یک شهروند وظایفی در قبال شهر خود داریم که امیدواریم بتوانیم در خدمت دوستان باشیم.

مدیرکل بهزیستی لرستان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین این سازمان و شهرداری خرم‌آباد با محوریت مناسب‌سازی، گفت: بیشتر از این تفاهم‌نامه حُسن نیت شهرداری برای ما ارزش دارد.

توکلی با اشاره به این‌که در بحث معتادین متجاهر با بحران مالی شدید روبرو هستیم، بیان کرد: خیلی از مشکلات مانند درمان، زنان سرپرست خانوار و مسکن معلولین را با کمک خیرین حل می کنیم.

یادآور می‌شود این تفاهم‌نامه با محوریت مناسب‌سازی مشتمل بر ۶ ماده و ۵ تبصره بوده که در راستای تحقق محله‌های بدون مانع در شهر خرم‌آباد بین طرفین امضاء شد.

انتهای پیام/
الهه احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز