خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان خبر داد:

لایروبی و ساماندهی رودخانه ها در 67 نقطه از لرستان

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۲۶۲

مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان در جلسه ای که با حضور معاونین و مدیران ستادی و شهرستان های تابعه برگزار شد، از لایروبی و ساماندهی رودخانه ها در حدود 67 نقطه از سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از لرستان، رضا میرزایی در جمع خبرنگاران افزود: شرکت آب منطقه ای لرستان در حال حاضر علاوه بر پروژه های عمرانی ( سدها و ایستگاه‌های پمپاژ و ...) در 67 نقطه از سطح استان درحال لایروبی و ساماندهی رودخانه هاست که با توجه به تعداد نیروی انسانی و این حجم کار، تلاش شبانه روزی می طلبد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان ادامه داد: سیل ۱۲ فروردین ماه یکی از بزرگ ترین چالش‌های استان بود که به زیر ساخت‌های ما خسارت زیادی وارد کرد که با توجه به شرح وظایف شرکت آب منطقه ای، بیشتر از سایر دستگاه های اجرایی درگیر مسائل و مشکلات سیل شدیم.

رضا میرزایی تاکید کرد: با توجه به مشکلات اجتماعی پروژه های سیل، مدیران شهرستان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات برای اتمام پروژه ها در بازه زمانی تعیین شده انجام دهند.

وی افزود: با نزدیک شدن به پایان سال و مطالبات شرکت، مدیران شهرستان ها برای کسب درآمد و وصول مطالبات تمام تلاش خود را به کار گیرند و به همین منظور از مدیر شهرستانی که بیشترین درآمد را کسب کنند به طور ویژه تقدیر می شود.

انتهای پیام/
رضا آتشکار
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز