خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خبر داد:

پرداخت بیش از 92 میلیارد تومان تسهیلات به اقشار تحت پوشش نهادهای حمایتی

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۶۶۸

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی لرستان از پرداخت 92 میلیارد و 461 میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی به اقشار تحت پوشش نهادهای حمایتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از لرستان، علی آشتاب در دهمین جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با اشاره به جذب اعتبارات جدید توسعه اشتغال روستایی و عشایری در لرستان اظهار داشت: با پیگری و اقدامات صورت گرفته صورت مبلغ یکصد و 50 میلیارد تومان اعتبار در این زمینه  برای استان لرستان اختصاص داده شده که به طرح‌های اشتغالزایی زوستایی و عشایری پرداخت خواهد شد.

وی این اعتبارات جدید را مختص اشتغال مناطق روستایی و همچنین اقشار تحت حمایت نهادهای حمایتی اعلام  کرد و افزود: تاکنون دو هزار  542 طرح اشتغال نهادهای حمایتی یهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید با اعتبار 92 میلیارد و 461 میلیون تومان با اشتغال 2 هزار و 946 فرصت شغلی در استان لرستان پرداخت و عقد قرارداد شده است.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی  لرستان با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید ظرفیت‌های حوزه کاری را شناسایی و برای اجرایی کردن آنها، طرح و برنامه داشته باشند، تصریح کرد: در بسیاری از مناطق روستایی و عشایری استان  ظرفیت گردشگری، کشاورزی و صنعتی فراوانی وجود دارد که می‌باید به این مقوله مهم و تاثیر گذار برای توسعه و ایجاد اشتغال این مناطق گام برداشت.

آشتاب در ادامه جذب تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان را در رتبه خوب کشور عنوان کرد و گفت: در بخش اشتغال روستایی و عشایر تاکنون تعداد یک هزار و 194 طرح با میلغ 220 میلیارد و 549 میلیون تومان تسهیلات با اشتغال 5 هزار و 103 فرصت شغلی در استان توسط بانک‌های عامل پرداخت و عقد قرارداد شده است.

انتهای پیام/
مریم شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز