خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان عنوان کرد:

لزوم حذف بروکراسی اداری در مراحل واگذاری پروژه ها

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۰۲۰

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان بر حذف بروکراسی اداری در مراحل واگذاری پروژه ها تاکید کرد.

به گزارش‌خبرگزاری‌ایلنا لرستان، سید علی کریمی در جمع خبرنگاران با بیان پتانسیل خوب ماده(۲۷) در خصوص واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی، اظهار داشت: طبق بررسی‌ها و برنامه‌ریزی های انجام شده در این اداره کل، بیشتر پروژه های نیمه تمام به کارگروه ماده ۲۷ واگذار شده و همین امر سبب پیشتازی دستگاه در این بحث شده است.

وی در ادامه خواستار حذف بروکراسی اداری در مراحل واگذاری شد و افزود: در عین رعایت قوانین، راه را برای سرمایه‌گذار تسهیل کنیم تا هرچه سریعتر پروژه های نیمه تمام تکمیل و در اختیار مردم قرارگیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان جذب و حمایت سرمایه گذاران خصوصا در حوزه ورزش را از عوامل توسعه همه جانبه استان دانست و یادآورشد: در بحث واگذاری مجموعه سبزی پرور تمهیدات خوبی انجام گرفته که خوشبختانه با سرعت مناسب درحال انجام است.

لازم به ذکراست مجموعه سبزی پرور تقریبا ۹ هکتاراست که با توجه به موقعیت بسیار مناسب جغرافیایی و راه دسترسی آن ، قراراست ۶ هکتار آن جهت ایجاد پروژه های ورزشی  به بخش خصوصی واگذار شود.

انتهای پیام/
مریم شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز