خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استانداری لرستان:

فضای تخریب مانع تحقق توسعه می شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۶۲۳

معاون استاندار لرستان در هفتمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان گفت: توسعه در فضای تخریب، تهمت و افترا به درستی صورت نمی پذیرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، محمود ثمینی، در هفتمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان که با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون فرهنگی اداره کل، روسای کمیته های زیر مجموعه، اعضا شورا و اصحاب رسانه استان برگزار شد، گفت: تلاش کرده‌ایم که شورای اطلاع رسانی استان در مسیر واقعی خود حرکت کرده و زمینه ساز توسعه استان باشد.

وی تصریح کرد: به تمام مدیران کل دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده که حق شکایت از هیچ رسانه‌ای را ندارند و موارد احتمالی باید قبل از ارجاع به مراجع قضایی به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی ارائه شود. البته ذکر این نکته ضروری است که نقد سازنده ،که مجموعه مدیریت ارشد استان از آن استقبال می کند، با تهمت، دروغ و افترا متفاوت است و ما اگر به دنبال توسعه هستیم باید بدانیم که در فضای تخریب، توسعه به سختی امکان‌پذیر است.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان ادامه داد: در راستای این مهم که شورای اطلاع رسانی در مسیر اجرایی بهتری قرار بگیرد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیرخانه شورا، یک طرح علمی را تدوین کرده که قرار است پس از بررسی‌های لازم به مثابه یک سند راهبردی، در راس برنامه‌های شورا قرار بگیرد.

ثمینی سپس خطاب به روسای کمیته‌های زیر مجموعه شورا، گفت: کمیته‌ها باید در حد فاصل جلسات شورا، تشکیل جلسه داده و اخبار فعالیت‌های مرتبط با خود را رصد و تنظیم نمایند تا در جلسه شورا به اطلاع اصحاب رسانه رسانده شود.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز