خبرگزاری کار ایران

احداث 2 مدرسه در مناطق سیل‌زده لرستان توسط بانک دی

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۲۸۶

آیین بهره‌برداری از دو مدرسه احداثی بانک دی در مناطق سیل‌زده لرستان در آینده نزدیک انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، سید محمود حسینی ، مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌آباد دی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهارکرد: به دنبال حوادث سیل فروردین سال جاری در لرستان بویژه در دو نقطه پلد‌ختر و معمولان و لزوم توجه بیشتر به این مناطق هیات مدیره بانک دی، تأسیس دو باب مدرسه به نام دبیرستان و مدرسه ابتدائی شهدای بانک دی را تقبل کرده است.

وی با ذکر این مطلب که بهره‌برداری از مدارس شهدای بانک دی احداثی در شهرستان معمولان و روستای محمدآباد در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: هیات مدیره بانک دی به نمایندگی از طرف خانواده شهدا به عنوان سهامداران اصلی این بانک، با حذف بخشی از هزینه‌های تبلیغاتی خود، نسبت به تخصیص این منابع برای احداث دو باب مدرسه، تحت عنوان دبیرستان شهدای بانک دی در شهر معمولان و دیگری مدرسه ابتدایی در روستای محمدآباد همان شهرستان با تجهیزات کامل و در کمتر از سه ماه اقدام کرد.

حسینی با اشاره به این‌که از صفر تا صد ساخت این 2 واحد آموزشی توسط بانک دی اجرا شد، ادامه داد: اجرای احداث این دو پروژه از سوی بانک دی به شرکت عمران و مسکن‌آباد دی با نام اختصاری عماد از شرکت‌های تابعه بانک دی در حوزه ساخت و ساز است محول شد.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌آباد دی با تاکید بر این‌که اعتبار ساخت این دو مدرسه از محل بودجه‌ تبلیغاتی بانک دی تامین شد؛ افزود: برای همه مراحل طراحی، ساخت، تجهیز و تحویل مدارس مذکور اعتباری بالغ بر سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برای هر متر مربع هزینه شد.

انتهای پیام/
عباس شهبازی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز