خبرگزاری کار ایران

شهردار پلدختر عنوان کرد:

ادامه احداث دیوار حفاظتی شهر پلدختر در دستور کار مشاور قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۳۶۹

شهردار پلدختر گفت: ادامه احداث دیوار حفاظتی شهر پلدختر تا انتهای محدوده شهر در دستور کار مشاور قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، صمد چراغی پور در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برابر قرارداد منعقده حدود ۱۹۰۰ متر طول احداث دیوار ساحلی جزو تعهدات شرکت سامان محیط بوده و تا ۳۰۰ متر پایین تر از پل شهدای دولت این تعهدات خاتمه می یابد که این موضوع باعث نگرانی شهروندان و مدیریت شهری‌شده و به شیوه‌های مختلف این نگرانی به مسئولان استان و کشور منعکس شد.

چراغی‌پور همچنین بیان کرد: پس از این پیگیری‌ها معاون عمرانی استاندار پس از اطلاع از موضوع، جلسه‌ای با حضور کلیه مسئولان ذیربط تشکیل داد و تصمیماتی خوبی در این خصوص اتخاذ شد و بر مبنای این مصوبات مقرر شد مشاور ظرف حداکثر سه هفته با انجام مطالعات طرح مناسبی برای احداث دیوار حفاظتی شهر پلدختر از ۳۰۰ متر پایین تر از پل شهدای دولت تا انتهای کوچه‌های رسالت ۱۵ و ۱۴ ارائه کند و از طریق استانداری پیگیری‌های لازم برای تامین اعتبار آن نیز به عمل آید.

شهردار همچنین اظهار کرد: بر مبنای اعلام معاون عمرانی استاندار پیمانکار فعلی می‌بایستی تا زمان تعیین تکلیف وضعیت ادامه دیوار ساحلی و تا پایان بارش ها کلیه امکانات خود را در منطقه و در محل پروژه حفظ کند.

چراغی پور در پایان اظهار کرد: تمام تلاش شهرداری و شورای شهر آن است که از فرصت فراهم شده حداکثر استفاده برای احداث یک دیوار حفاظتی مناسب برای کل شهر پلدختر بعمل آمده و این مشکل اساسی برای همیشه حل شود.

انتهای پیام/
فاطمه چراغی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز