خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خبر داد:

کاهش گشت‌‌های نظارت بر اراضی پس از گرانی بنزین

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۷۳۸

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: با گران شدن قیمت بنزین شاهد این هستیم که تعداد گشت‌های دستگاه‌های نظارتی کاهش پیدا کرده و همین امر موجب سوء استفاده متخلفان از این فرصت شده است.

به گزارش ایلنا از لرستان، عبدالرضا بازدار در جلسه کارگروه ویژه هماهنگی و برخورد موثر و فوری با تخلفات ساخت در کشور، اظهار داشت: متاسفانه افرادی که دارای روابطی در سیستم اداری کشور هستند اقدام به اینگونه تخلفات می‌کنند.

وی با بیان اینکه بحث تغییر کاربری در اراضی کشاورزی یکی از مهمترین مشکلات کشور است، افزود: حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی از وظایف اصلی جهاد کشاورزی است اما متاسفانه امروزه با توجه به رشد سریع جمعیت در این زمینه مشکلاتی به وجود آمده است.

رئیس جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: با گران شدن قیمت بنزین شاهد این هستیم که تعداد گشت‌های دستگاه‌های نظارتی کاهش پیدا کرده و همین امر موجب سو استفاده متخلفان از این  فرصت شده است.

بازدار با اشاره به اینکه در چند ماه گذشته بیش از 62 تخریب اماکن که تغییر کاربری یافته‌اند را انجام داده‌ایم، تصریح کرد: این اتفاق بیشتر در مناطق سردسیری استان رخ می‌دهد.

وی با عنوان کردن این موضوع که پیشگیری مهم‌تر از برخورد با این تخلف است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 470 پرونده قضایی در حوزه تغییر کاربری در سیستم قضایی استان جاری است.

انتهای پیام/
فاطمه چراغی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز