خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان خبر داد:

پیشرفت ۴۸ درصدی دیواره ساحلی پلدختر

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۷۲۶

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: 2 هزار و ۷۵۰ واحد سیل‌زده این استان آماده بهره‌برداری است.

ب‍ه گزارش ایلنا از لرستان، مسعود رضایی در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه دو هزار و ۷۵۰ واحد سیل زده لرستان آماده بهره‌برداری است، گفت: این تعداد واحد هم‌اکنون در مرحله گچ‌کاری بوده و به زودی تحویل مالکان می‌شود.

وی اظهار کرد: از ۱۸ هزار و ۶۷۸ واحد نیازمند تعمیر، عملیات اجرایی اغلب این واحدها به پایان رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: عملیات احداث ۱۱ هزار و ۸۰۰ واحد تخریبی نیز شروع شده که از این تعداد آرماتوربندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد به پایان رسیده است.

رضایی با بیان اینکه دو هزار و ۷۵۰ واحد آماده بهره‌برداری است، گفت: این تعداد واحد هم‌اکنون در مرحله گچ‌کاری بوده و به زودی تحویل مالکان داده می‌شود.

وی بیان داشت: ۴۸ هزار سیل‌زده برای دریافت تسهیلات تاکنون به بانک معرفی شده، که ۴۵ هزار نفر از آنها موفق به عقد قرارداد شده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به سیل‌زدگان لرستانی افزود: همچنین ۲۳۱ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل‌زدگان پرداخت شده است.

رضایی از تمام تلاش‌ها برای اتمام عملیات احداث واحدهای تخریبی ناشی از سیل در این استان تا پایان سال جاری خبر داد.

وی همچنین به پیشرفت ۴۸ تا ۵۰ درصدی دیواره‌های ساحلی پلدختر و روستاهای اطراف آن اشاره کرد و گفت: عملیات بازسازی این دیواره‌ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
آرین شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز