خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خبر داد:

ثبت‌نام ۵۰۰ لرستانی در جشنواره تجلیل از کارگران نخبه و برتر

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۴۴۸

مدیرکل تعاون لرستان از برگزاری جشنواره تجلیل از کارگران نخبه و برتر در این استان خبر داد و گفت: اکنون ۵۰۰ نفر در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لرستان، علی آشتاب در جمع خبرنگاران از برگزاری سی‌ویکمین جشنواره تجلیل از کارگران نخبه و برتر لرستان خبر داد و اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام در این جشنواره تا پایان آبان‌ماه سال‌جاری است.

وی هدف از برگزاری جشنواره امتنان را رشد و شکوفایی نیروی انسانی، بروز استعدادها و خلاقیت آنان در محیط کار و همچنین معرفی نحبگان جامعه کار و تولید به مردم عنوان کرد و افزود: اختراع، نوآوری و خلاقیت، مسئولیت‌پذیری، نظم و انضباط ازجمله شرایط ثبت‌نام در این طرح به‌شمار می‌رود.

آشتاب از کارفرمایان و کارگران استان دعوت کرد جهت ثبت‌نام به پورتال جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به این‌که تاکنون ۵۰۰ نفر برای شرکت در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: امیدواریم کارگران و گروه‌های کاری موفق که دارای نوآوری و خلاقیت هستند در این جشنواره شرکت کنند و در پایان در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی، حداقل سه نفر را به‌عنوان کارگر برتر و نخبه انتخاب می‌کنیم و به کارگروه ملی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/
زهرا شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز