خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبر داد:

اختصاص دو نیم میلیارد ریال تسهیلات به اصحاب فرهنگ و هنر استان

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۴۴۵

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در جریان ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان از اختصاص دو و نیم میلیارد ریال تسهیلات به اعضای صندوق اعتباری هنر در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لرستان، احمد حسین فتایی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان در سالن کنفرانس این معاونت برگزار شد، گفت: با تلاش‌های معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مبلغ دویست و پنجاه میلیون تومان تسهیلات برای اصحاب فرهنگ و هنر استان به تصویب رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، تصریح کرد: این تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه با بازپرداخت بلندمدت خواهد بود که بنا‌بر ترتیب درخواست‌های ثبت شده در سامانه صندوق اعتباری هنر به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره موافقت اداره کل املاک تملیکی استان در راستای فروش اقلام تخصصی خبرنگاری به اصحاب رسانه استان، گفت: در پی درخواست خبرنگاران در جلسات قبلی شورا و با پیگیری‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل املاک تملیکی، آمادگی خود را برای فروش تعدادی گوشی تلفن همراه با قیمت مناسب و پایین تر از نرخ بازار به اصحاب رسانه اعلام نموده که در آینده نزدیک و در جلسه‌ای با حضور معاون محترم استاندار و ریاست شورای اطلاع رسانی استان، نحوه فروش این اقلام طراحی و اعلام خواهد شد، تا متقاضیان بتوانند در خصوص خرید این اقلام اقدام نمایند.

فتایی در پایان خاطرنشان ساخت: جشنواره استانی تئاتر از صبح امروز به میزبانی شهرستان الیگودرز کار خود را آغاز کرده و اختتامیه این جشنواره عصر پنجشنبه ۲۳ آبان ماه در تالار کمال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز