خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل توزیع نیروی برق لرستان خبر داد:

توزیع مرحله دوم بسته های لوازم‌التحریر ویژه طرح قبض سبز در مدارس لرستان

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۵۵۲

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان از توزیع مرحله دوم بسته های لوازم‌التحریر ویژه طرح قبض سبز در مدارس لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از لرستان، فریدون خودنیا در مراسم اهدا بسته‌های لوازم‌التحریر ویژه طرح قبض سبز در مدرسه استثنایی شهید نظرزاده ناحیه ۲ خرم‌آباد گفت: از محل صرفه‌جویی انجام شده از اجرا این طرح و با حمایت توانیر؛ تا دو دوره قبض مصرفی، بسته‌های لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد و دانش‌آموزان استثنایی توزیع می‌شود.

وی افزود: این طرح در راستای صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و بهبود بکارگیری نیروهای شرکت توزیع نیروی برق بوده که در لرستان بصورت ماهیانه می توانیم در راستای حذف قبوض کاغذی صرفه‌جویی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با اجرای دقیق این طرح، پرداخت های قبوض به صورت آنی و الکترونیکی خواهد بود که در این بین با مدیریت زمان و حذف برخی ترددهای غیرضروری برای مشترکین می‌توانیم به خدمات‌رسانی بیشتر بپردازیم.

خودنیا از برق به عنوان یک انرژی پاک و با ارزش یاد کرد و اظهار داشت: در زندگی‌امروزه نیروی برق در همه امور زندگی تاثیرگذار است و همه کارها وابسته به برق بوده و از این انرژی به عنوان یک زیرساخت مهم می‌توان یاد کرد.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۹۸ درصد سطح مناطق دارای سکنه استان از نعمت برق برخوردار هستند و با تلاش‌های انجام‌شده در بحث پایداری شبکه و برقرسانی و تامین پایدار برق، همکاران این شرکت بصورت شبانه‌روزی در تلاش هستند.

خودنیا افزود: یکی از کارهای مهم در سطح کشور و بخصوص در لرستان، موضوع صرفه‌جویی است که باید در راستای توسعه انرژی به این موضوع پرداخته شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان خاطرنشان کرد: برای تامین برق همه اقشار، باید با بهینه‌سازی مصرف انرژی و صرفه‌جویی مصرف برق را مدیریت کنیم و تنها با مدیریت مصرف و انرژی می توانیم کمبود ۳۶۰ ساعت مصرف برق کشور در سال را تامین کرد.

وی افزود: ما صرفه‌جویی را می توانیم از پایه و ابتدا شروع کنیم که در این راستا آموزش‌ صرفه‌جویی در مدارس و سنین پایه بسیار موثر است.

انتهای پیام/
مریم شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز