خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پلدختر:

زنگ کتاب‌خوانی در شهرستان پلدختر نواخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۰۵۷

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پلدختر با تشریح برنامه‌های هفته کتاب در این شهرستان گفت: زنگ کتاب‌خوانی در دبیرستان شهیده کائیدی نواخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، علی محمد قهرمانی در جلسه انجمن نهضت مطالعه مفید پلدختر اظهار داشت: هفته کتاب از ۲۴ لغایت ۳۰ آبان ماه جاری برگزار می شود که روز شنبه با هماهنگی آموزش و پرورش زنگ کتاب و کتابخوانی ساعت ۹ صبح با حضور مسئولان در دبیرستان دخترانه شهیده کائیدی این شهر نواخته می شود.

وی افزود: تجلیل از خردسال‌ترین و مسن‌ترین و فعالان عرصه کتاب در سالن اداره ارشاد، برپایی ایستگاه نقاشی در محل کتابخانه عمومی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برنامه های اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پلدختر به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی است.

رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی پلدختر افزود: با توجه به شاخص‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی که برای هر ۲۵ هزار نفر یک باب کتابخانه است، این شاخص در پلدختر پایین است.

قهرمانی اظهار داشت: طی چند سال اخیر کتاب‌های خوبی توسط نویسندگان بومی و برای توسعه فرهنگی منطقه در شهرستان نوشته شده است که از تعدادی از آنها در هفته کتاب رونمایی می شود.

انتهای پیام/
الهه احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز