خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه ناجا خبر داد:

اعلام مقصران حادثه رانندگی منجر به فوت پل تخریبی کاکارضا

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۹۸۹

رئیس پلیس راه ناجا در خصوص حادثه رانندگی پل تخریبی کاکارضا گفت: راننده خودرو ۵۰ درصد و شرکت پیمانکاری مسئول علائم محور ۵۰ درصد در این حادثه مقصر شناخته شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، سردار سید تیمور حسینی در جمع خبرنگاران پیرامون حادثه رانندگی در پل تخریبی کاکارضا با اشاره به اینکه این حادثه را همکاران من بررسی کرده اند و تیم‌های کارشناسی به محل رفته اند، اظهار داشت: نتیجه نهایی بررسی‌ها به این شکل بود که ۵۰ درصد راننده به دلیل تخلفی که مرتکب شده بود سهم تقصیر گرفت چون از یک مسیر غیرمجاز تردد داشته است.

وی تصریح کرد: همچنین ۵۰ درصد به دلیل نداشتن علائم لازم که به احتمال خیلی زیاد مسئول مربوطه که از شرکت های پیمانکاری است قصور داشته است، بنابراین ۵۰ درصد سهم تقصیر را برای آن فرد یا شرکت مسئول در نظر گرفته اند.

رئیس پلیس راه ناجا با تاکید بر اینکه نکته مهم این است که باید اقدامات ما پیشاوقوعی باشد، افزود: بعد از اینکه اتفاقی افتاد اقدام کنیم خیلی دردی را دوا نمی‌کند، آن کسانی که نباید کشته شده اند و خانواده ها عزیز خود را از دست داده اند. مهم این است اقدامات ما بتواند خاصیت پیشگیری از حادثه و واقعه را داشته باشد.

سردار حسینی با اشاره به اینکه در جلسه امروز هم در جمع مسئولین استانی بودیم و در همین راستا صحبت شد که برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که خاصیت پیشگیری داشته باشد، گفت: زمانی می توانیم بگوییم موثر بوده ایم که یک کار خوب و اثر بخش در حوزه پیشگیری از حوادث انجام دهیم.

وی با بیان اینکه مشکلات استان را می‌دانیم، سیل خسارت سنگینی به زیرساخت‌ها و ابنیه استان وارد کرده اما هیچ چیزی باارزش‌تر از جان انسان نیست، تصریح کرد: عزم کشور و استان باید بر این باشد که نواقص ایجاد شده در سطح راه ها برطرف شود.

انتهای پیام/
مژگان شیری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز