خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آبفار لرستان خبر داد:

کاهش کیفیت آب برخی روستاهای لرستان

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۸۷۶

مدیرکل آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: برخی منابع تامین آب ما از نظر کیفیت دچار مشکل شده اند و به مرور باید این منابع تامین آب را عوض کنیم و مشکل کیفیت آب شرب را تا پایان سال رفع کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، علیرضا کاکاوند در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۷ روستای لرستان به صورت ثابت با تانکر آبرسانی می شود، اظهار داشت: برخی روستاها نیز به دلیل افت ولتاژ برق یا قطعی برق دچار قطعی آب می شوند و به صورت موقت با تانکر آب رسانی می شوند.

وی یادآور شد: برخی روستاها نیز به دلیل استفاده غیرمجاز آب شرب در حوزه آبیاری باغات و مزارع، به صورت موقت با تانکر آب رسانی می شود.

مدیرکل آب و فاضلاب روستایی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی منابع تامین آب ما از نظر کیفیت دچار مشکل شده اند، گفت: به مرور باید این منابع تامین آب را عوض کنیم و مشکل کیفیت آب شرب را تا پایان سال رفع کنیم.

کاکاوند با بیان اینکه در مجموع ۱۹۰ روستا را در سال جاری آب رسانی می کنیم، تصریح کرد: آب روستاهایی که در جریان سیل فروردین ماه دچار مشکل شده بودند به صورت موقت وصل شده است و در حال تامین آب پایدار آن ها هستیم که این فرآیند مراحل پایانی خود را می گذراند.

انتهای پیام/
الهام قاسمی نیایی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز