خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای ورزش پلدختر مطرح شد؛

هشدار شهردار پلدختر نسبت به کاهش فضای سبز شهر بعد از سیل 98

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۳۹۶

شهردار پلدختر گفت: قبل از سیل سرانه فضای سبز پلدختر 6 و نیم مترمربع بود که پس از سیل به زیر این میزان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از لرستان، صمد چراغی‌پور در جلسه شورای ورزش پلدختر، اظهار داشت: بخش عمده ای از فضاهای شهری پلدختر که دارای ست‌های ورزشی بوده اند در سیل اخیر دچار تخریب شدند به طوری که حتی از زمین‌هایی که این پارک‌ها و ست‌های ورزشی در آن جانمایی شده بود چیزی باقی نمانده است.

وی با بیان اینکه سرانه فضای سبز شهر پلدختر قبل از سیل ۶/۵ متر مربع  بود و باید 10 متر مربع باشد، افزود: بعد از سیل به زیر 6 متر رسیده است که مدیریت ارشد شهرستان باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشد.

چراغی پور گفت: برای احداث و توسعه پارک‌ها نیازمند زمین هستیم ولی کاربری‌های فضای سبز در اختیار مردم است و در حال حاضر بیشتر قصد داریم پارک‌های آسیب دیده مثل پارک بانوان، ایثار و رضوان را به شکل جدیدی بازسازی کرده و از لحاظ ورزشی نیز به این پارک ها توجه کنیم.

وی با بیان اینکه برای ایجاد پارک باید زمین تملک شود، گفت: برنامه ریزی شهرداری این است که یک خیابان ساحلی با عرض 24 متر داشته باشیم تا پیست هایی نیز برای پیاده روی و دوچرخه سواری وجود داشته باشد.

شهردار پلدختر با تاکید بر لزوم توجه به سیما و منظر شهر، گفت: دستگاه‌های اجرایی فضای ساختمان‌های مربوط به خود که در سیل تخریب شده اند را با ابلاغ به پیمانکارحصارکشی کنند تا ما نیز در نقاشی و زیبایی آن همکاری لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/
الهه احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز