خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان مطرح کرد:

وجود بیش از 23 هزار زن سرپرست خانوار در لرستان

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۵۸۸

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان از وجود بیش از 23 هزار زن سرپرست خانوار در لرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از لرستان، ناهید پرویز پور در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان با بیان این مطلب اظهار داشت: مشاوره‌های صحیح می‌تواند در استحکام خانواده مهم و مؤثر باشد و انتظار داریم به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه ازدواج‌های احساسی به طلاق ختم شده و طلاق نیز باعث افزایش زنان سرپرست خانوار می‌شود، افزود: سال گذشته 12 درصد زنان سرپرست خانوار در لرستان افزایش یافت و تعداد آنان براساس آمار به بیش از 23 هزار نفر رسیده است.

پرویز پور با بیان اینکه کوتاهی از ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار  موجب بروز آسیب‌های اجتماعی برای زنان و فرزندان آنان می‌شود، عنوان کرد: لازم است در این خصوص به این زنان خدمات رسانی شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان با بیان اینکه بحث تحکیم بنیاد خانواده یکی از برنامه‌های اولویت دار دولت تدبیر و امید است، تصریح کرد: ازدواج بر مبنای بیانات مقام معظم رهبری باعث تحکیم بنیاد خانواده می شود و در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش اصلی دارد.

وی با بیان اینکه دستگاه ‌های اجرایی مرتبط باید در جهت برگزاری ازدواج آسان تلاش کنند، یادآورشد: باید برای جلوگیری از افزایش سن ازدواج تلاش کنیم.

انتهای پیام/
آرین شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز