خبرگزاری کار ایران

رئیس‌ستاد هماهنگی بازسازی لرستان خبر داد:

معرفی ۳۱ هزار واحد مسکونی سیل‌زده به بانک‌های عامل

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۴۵۵

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی لرستان از پرداخت بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بازسازی به مردم سیل‌زده لرستان خبر داد.

به گزارش‌ایلنا از لرستان، رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون بیش از ۲۱ هزار واحد مسکونی با بانک‌های عامل عقد قرارداد کرده‌اند که مبلغی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان به مردم سیل زده لرستان پرداخت شده است‌.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی سیل زده کمک بلاعوض دریافت کرده اند، افزود: بیش از ۷۳ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مردم سیل زده لرستان پرداخت شده است.

خواجه‌ای گفت:تاکنون کار عملیات تعمیر ۱۳ هزار و چهار صد واحد شروع شده است و عملیات تعمیر ۷ هزار واحد مسکونی به پایان رسیده است.

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی لرستان درخصوص آمار ساخت واحدهای احداثی در سطح استان، گفت: کار آواربرداری ۵ هزار و ششصد و دوازده واحد به پایان رسیده و عملیات پی کنی بیش از ۴ هزار و یکصد واحد به انجام رسیده است.

وی تصریح کرد: کار آرماتوربندی بیش از 1800 واحد به انجام رسیده است و عملیات اجرایی 1300 فنداسیون در سطح استان به اتمام رسیده است.

خواجه ای با ابیان اینکه کار اجرای اسکلت 550 واحد به اتمام رسیده است، عنوان کرد: عملیات دیوارچینی  بیش از ۲۴۰ واحد به اتمام رسیده است.

وی با قدردانی از زحمات بانک‌های عامل در پرداخت به موقع تسهیلات بازسازی به مردم سیل زده استان لرستان، گفت: با تداوم همدلی و همکاری با بانک‌های عامل و شتاب بخشیدن به روند ساخت و ساز واحدهای احداثی را هرچه سریع‌تر به مردم سیل زده استان لرستان تحویل دهیم.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز