خبرگزاری کار ایران

قائم‌ مقام کمیته امداد لرستان خبر داد:

افزایش ۵۲ درصدی مشارکت حامیان در طرح اکرام ایتام

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۳۱۴

قائم‌ مقام کمیته امداد لرستان از افزایش ۵۲ درصدی مشارکت حامیان در طرح اکرام ایتام خبر داد.

به گزارش ایلنا از لرستان، محمدولی حیدروند در جمع خبرنگاران از مشارکت ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی حامیان طرح اکرام و محسنین خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ هزار ۲۹۴ حامی به‌صورت ماهانه کمک‌های نقدی خود را به‌حساب ایتام مورد حمایت واریز کردند.

وی با اشاره به تعداد کودکان تحت حمایت از طرح اکرام و محسنین گفت: ۹ هزار ۸۴۵ کودکان هم‌اکنون از کمک‌های مستقیم حامیان بهره‌مند هستند که از این تعداد ۶ هزار ۴۵۳ کودک ایتام و ۳ هزار ۳۹۲ کودک طرح محسنین با موضوع سرپرست ازکارافتاده هستند.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی لرستان گفت: طرح اکرام باهدف تأمین نیازمندی‌های کودکان نیازمند در زمینه تحصیلی، معیشتی، درمان و کمک‌های خاص زمینه مشارکت مستقیم خیران در توانمندسازی خانواده‌ها را فراهم می‌کند.

وی به نحوه مشارکت خیران حقیقی و حقوقی در طرح اکرام و محسنین اشاره کرد و افزود: متقاضیان این طرح با مراجعه به کمیته امداد محل سکونت یا درگاه الکترونیکی این نهاد با انتخاب و تکمیل برگه‌های مربوطه می‌توانند حمایت از یک یا چند کودک را پذیرش کنند.

حیدروند افزود: بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم‌شده است و خیران با دریافت شناسه کودک مورد حمایت حداقل به مدت یکسال می‌توانند کمک‌های خود را به‌ حساب مستقیم فرزند معنوی واریز کنند.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز