خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی لرستان عنوان کرد:

نگاه بهزیستی بر مبنای توانمندسازی آسیب‌دیدگان است/ میزان سرانه تخصیصی با تورم همخوانی ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۳۰۵

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: نگاه ما بر مبنای توانمندسازی آسیب‌دیدگان است و در این راستا یک مرکز فرهنگی ایجاد کردیم اما با کمبود اعتبارات و افزایش معتادین متجاهر مواجه‌ایم.

به گزارش ایلنا از لرستان، فاطمه زهرا توکلی در شورای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: بهزیستی متولی مبارزه با آسیب اجتماعی اعتیاد با 3 استراتژی پیشگیری، درمان و بازتوانی وارد عرصه شده است.

وی ادامه داد: تمرکز ما بر روی برنامه‌های پیشگیری اجتماع‌محور است و در این راستا 116تیم فعال بوده و 325 هزار نفر خدمات ارائه می‌دهند.

توکلی با اشاره به اینکه 65 مرکز 115 در استان داریم، افزود: یکی از وظایف ما بازتوانی و آماده‌سازی شغلی و پرداخت وام اشتغال به معتادین بهبودیافته است که در این راستا به 308 نفر وام اشتغالزایی داده شده است.

 مدیرکل بهزیستی لرستان تصریح کرد: مرکز ماده 16 را به این اداره کل واگذار شده که ظرفیت اسمی آن 200 نفر بوده اما 326 نفر در آن نگهداری می‌شود.

 وی گفت: سرانه اختصاص‌یافته به این مهم هیچ تطبیقی با تورم امروز ندارد و متأسفانه ما را با چالش مواجه کرده‌ است.

 توکلی بیان کرد: نگاه ما بر مبنای توانمندسازی آسیب‌دیدگان است و در این راستا یک مرکز فرهنگی ایجاد کردیم اما با کمبود اعتبارات و افزایش معتادین متجاهر مواجه‌ایم.

انتهای پیام/
الهه احمدی سبزوار
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز