خبرگزاری کار ایران

برگزاری هفتمین دوره مسابقات طرح دادرس هلال احمر لرستان

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۷۶۲

هفتمین المپیاد مهارت‌های امدادی دادرسان هلال احمر استان لرستان تحت عنوان المپیاد آماده برگزاری شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، صارم رضایی در جمع خبرنگاران گفت: المپیاد آماده با حضور تیم های برگزیده از 9 شهرستان استان در روزهای یازدهم و دوازدهم تیر ماه به تفکیک خواهران و برادران در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این المپیاد در مجموعه فرهنگی حمزه سیدالشهدا با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می گردد، اظهار داشت: در این المپیاد تیم های برگزیده شهرستان ها در ۸ رشته امدادی به تمرین آموخته های خود در زمینه های امدادی می پردازند و در پایان برترین تیم به عنوان منتخب استان در المپیاد کشوری شرکت خواهند کرد.

رضایی هدف از این المپیاد را آماده سازی دانش آموزان برای مقابله در شرایط سخت عنوان کرد و ادامه داد: در سال تحصیلی گذشته بیش از 11 هزار نفر از دانش آموزان در سراسر استان با آموزشهای امداد ی و کمک های اولیه آشنا شده اند و در نهایت منتخبان آنها در این المپیاد شرکت کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان در ادامه گفت: طرح دادرس با همراهی و هماهنگی هلال احمر و اداره آموزش و پرورش توانسته ارتباط خوبی بین دانش آموزان و فعالیت های امور جوانان ایجاد کند.

رضایی تاکید کرد: حضور جوانان و دانش آموزان در فعالیت های اجتماعی نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

انتهای پیام/
مژگان شیری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز