خبرگزاری کار ایران

طالبی مطرح کرد:

هیچگونه رسیدگی از سوی شهرداری ندیدم/ از شهرداری گله دارم

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۶۷۷

رئیس‌مرکز مدیریت عملکرد و اموربازرسی وزارت کشور گفت: از وقتی که به خرم آباد آمده ام هیچ نمودی از شهرداری ندیده ام و در جلسه با استاندار نیز اعلام کردم که از شهرداری گله دارم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، علی طالبی در جلسه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده لرستان گفت: عدم ساماندهی رودخانه خرم آباد مشهود است و در این زمینه شاهد وجود یک فضای بسیار زشت و ناکارآمدی هستیم، دو پل به نام «اناری» و «بهداری» نیز در شهر وجود دارند که نیازمند بازسازی هستند و این در حالیست که فکر نمی‌کنم هزینه آنچنانی در این رابطه نیاز باشد که آقای شهردار نگران باشند که نتوانند آن را تامین کنند.

وی گفت: هیچ رسیدگی نیز از سوی شهرداری من ندیده ام که اعلام کند ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم و به ما کمک کنید.

رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور افزود: از وقتی که به خرم آباد آمده ام هیچ نمودی از شهرداری ندیده ام و در جلسه با استاندار نیز اعلام کردم که از شهرداری که وسط شهرش این مشکلات وجود دارد و صدایی از او بلند نمی شود، گله دارم.

طالبی گفت: اصلاح فضای شهر و زیباسازی شهر خیلی مهم است، قطعاً اگر شهردار پیگیری می کردند یک جایی ما هم این موضوع را می شنیدیم و پیگیری می کردیم و شهرستان را کمک می کردیم.

انتهای پیام/
الهه احمدی سبزوار
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز