خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

مدل نوین اشتغال در دلفان پیاده‌سازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۰۲۹

استاندار لرستان گفت: فعالیت‌های توسعه‌ای شهرستان دلفان تحت سیستم مدیریتی واحد پیگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا از لرستان، دکتر سیدموسی خادمی در بازدید از شهرستان دلفان که با حضور دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد برکت در تمامی کشور و مخصوصا لرستان اقدامات ارزنده‌ای انجام داده که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه اشتغال مدل نوینی ارائه شده است، افزود: این الگو می‌تواند بخش عمده‌ای از اشتغال را حل کند و حداقل می‌توانیم به عنوان الگوی نظری در دستور کار قرار دهیم.

خادمی خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر در کشور موضوعی مطرح شده و به جای کارهای بخشی که انجام می‌دهیم و نتوانستیم توسعه لازم را داشته باشیم؛ به صورت منطقه‌ای طرح را پیگیری می‌کنیم.

استاندار لرستان بیان کرد: به نظر می‌رسد که روش بخشی نمی‌تواند جوابگو باشد و برای همین مدل جدیدی شروع شده که طبق آن یک منطقه را به طور کامل مدیریت کرده و تمامی مسائل را تحت راهبری واحد قرار می‌دهیم.

وی بیان کرد: طبق مطالعه‌ای که شده بود قرار شد از مناطق محروم طرح را آغاز کنیم که چند شهرستان محروم در کشور انتخاب و کوهدشت و دلفان نیز مشمول این پروژه شدند.

استاندار لرستان بیان کرد: وزارت کشور شهرستان دلفان را انتخاب کرده و مطالعات آن به طور کامل انجام شده است. همچنین مشاور، انتخاب و وی تمامی مسائل توسعه‌ای را بررسی می‌کند.

وی اظهار کرد: اگر کار را فرمانداری یا استانداری انجام دهد قطعا گرفتار بروکراسی اداری خواهد شد و مشکل ایجاد می‌شود بنابراین تصمیم گرفته شد تا ستاد اجرایی فرمان امام(ره) آن را انجام دهد.

دکتر خادمی با بیان اینکه اقدامات اولیه انجام شده است، ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام، راهبری طرح را به عهده گرفته و تمامی فعالیت‌های توسعه‌ای در این منطقه تحت سیستم مدیریتی واحدی در قالب طرح مشاور انجام خواهد شد.

استاندار لرستان گفت: امیدواریم این طرح با موفقیت انجام شده و به عنوان یک مدل در جاهای دیگر نیز اجرایی شود.

انتهای پیام/
حجت الله شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز